• Het valt me vies hard tegen, ik ben erachter gekomen dat ik niet zo veel meer weet nadat ik de laatste jaren de boeken niet meer heb gelezen. Laat staan dat ik ook nog eens orgineel moet blijven :')

    - Zit jij te wachten op nog een hp verhaal?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Hmm, als hij over de Marauders gaat wel, in de rest van HP heb ik niet echt zin, aangezien Malfoyfics, Potterfics en Weasleyfics enorm uitgemolken worden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hm, ik heb er zelf een over een meisje dat verliefd wordt op Malfoy, Potter en Snape tegelijkertijd.
    En een verhaal over Cedric die Edward wordt en dan moet kiezen tussen leven als vampier of tovenaar.
    Maar nee, ik zit er niet echt op te wachten. Alleen een Dumbledore lovestory zou wel leuk zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als je er iets van origineels van maakt wel =)
    Ik zou ook niet iets standaards nemen daar zijn er inderdaad al genoeg van, maar originele dingen zijn wel leuk om te lezen, om te schrijven trouwens ook.
    Een Dumlbledore lovestory moet je eens proberen ;) Dat ben ik ook aan het doen, maar toen hij jong was en het voelt wel echt raar om een dumbledorelovestory te schrijven ;)
    Maar goed dat doet er eigenlijk niets toe

    Als ik jou was zou ik wel eens iets proberen te schrijven. Harry Potter story's hebben altijd wel veel lezers en als het niets word doe je er gewoon niet mee door, maar proberen kan nooit kwaad
    :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik schrijf er zelf behoorlijk wat...


    Hackers suck - and so do you, assh*le