• Denk ik lekker te gaan zonnen, ben ik van top tot teen verbrand. stomme dodo. het randje van mijn broekje is echt wit vergeleken bij mn bovenbeen. Het doet zo'n pijn ehhh. Iemand nog meer zo verbrand today?


    Smile and live.

    Nope, ik vond het daar een beetje te winderig en koud voor. =)

    Nee, er schoot een onveiligheidsspeld een halve centimeter in mijn vinger. Het bloed gutste eruit! --"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zonnebrand creme, he? haha. Mijn nicht die wou in de vakantie is een keer helemaal bruin worden, dus ze zwom zowat niet. Helemaal niks, de hele dag lag ze in de zon. Toen was ze helemaal rood, en kon ze amper bewegen. Als je haar aanraakte, deed het pijn. Dus toen moesten ze terug van het vakantiegebied :') haha. Ik wil nooit verbranden, maar ik kom altijd poepbruin terug.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 17:59 ]

    Vandaag? WOW het was hier echt zo koud en windy en wolkerig.. dus nee, ik ben niet verbrand.


    Everything is worse without music.

    Neeen, ik zat op school dus dan verbrand je niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het is hier warm, en ja, ik heb lekker in de zon liggen luieren met m'n vriendje, maar ik ben niet verbrand :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee( het is hier koud) , maar zondag had ik de hele dag in de zon gezeten en allen mijn schouders waren een beetje verbrand(nerd). ik verbrand niet zoo snel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nope, ik vond het te koud om buiten te gaan liggen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tisdale schreef:
    Zonnebrand creme, he? haha. Mijn nicht die wou in de vakantie is een keer helemaal bruin worden, dus ze zwom zowat niet. Helemaal niks, de hele dag lag ze in de zon. Toen was ze helemaal rood, en kon ze amper bewegen. Als je haar aanraakte, deed het pijn. Dus toen moesten ze terug van het vakantiegebied :') haha. Ik wil nooit verbranden, maar ik kom altijd poepbruin terug.


    hahaha au! Ja ik was zonnebrand vergeten x']


    Smile and live.

    het is hier maar 15 graden (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee, vorige week kapot erg. En dat rode is nu bruin geworden, dus nu heb ik allemaal vage strepen en vlekken van verschillende kleuren (wit, bruin, lichtbruin) op mijn been.

    Great _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Calm schreef:
    Neeen, ik zat op school dus dan verbrand je niet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mykonos schreef:
    Nee, vorige week kapot erg. En dat rode is nu bruin geworden, dus nu heb ik allemaal vage strepen en vlekken van verschillende kleuren (wit, bruin, lichtbruin) op mijn been.

    Great _O_


    haha, awesome ja.
    nou ja, ik heb nu een strakke paardrijbroek aan, waar dadelijk mijn sokken & laarzen overheen moeten. Echt men. zielige ik. x']


    Smile and live.

    Nop,
    gaat ook een beetje moeilijk als de zon amper schijnt en de wind keihard waait :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.