HAha ,gij hed wel een goei leve:P
Ik heb Echt een Fuckleventje...HEb wel goeie vriendinne, maar die zitte ni in Mn klas...alleen voor sommige vakke...En daardoor zit ik vaak alleen in de klas, njaa, alle meisjes vn mn klas zijn Slette *huppelkutjes* NJaa, zo ben ik gwn ni, dus praat ik er gwn ni mee...
En Thuis...Mn broertje heeft een ziekte, en daardoor word die heel vaak boos,en doe die altij irii enz...als ik hm dan een mep geef, word mn moeder ongelooflijk boos, en zegd ze dak moet geduld hebbe, en da maar moet begrijpe...
ik heb ook ng een oudre zus...Die mag alles,die zit in BSO, dus ze doet geen 1e Shit voor school...en ze mag uitgaan, en doen wa ze wilt <_<
Ik ben nog nooit naar TH geweest, mda het altijd direct was uitverkocht, en ik MOCHT naar werchter boutique maar ik ga dan net op kamp, en mn zus gaat WEL naar TH,maar ik dus NIET
En ik mag naar het concert vn Avril Lavigne...maar nu zit mn moedr me hel de tijd te chantere, dat ik altijd goeie punten moet hebbe *Dus NIET ALLEEN op mn exames* & ask geen goeie punte heb...Magk ni gaan <_<...
Xx
everybody needs a song.