• Hi, ):

    Ja, ik voel me nu kut.

    Het zit dus zo.

    Mijn moeder zei vanmorgen zo van: "Ja, ik ga straks de stroom even opwaarderen, zie je als je uit school bent." Dus oké, alles goed. Kom ik uit school (16:00u.), geen moeder te bekennen. Laat ze niks van zich horen want ik zo aan't denken dat ze wel zou bellen. Nee dus. Dus ik denken, ik bel haar. Voicemail. Na tig kere gebelt te hebben, nog altijd niets te horen gekregen. Dus stuur ik een sms-je van waar ze is en als ze even wil terugbellen. Geen antwoord, geen gebel, noppes nada. Ik me zorgen maken. Want ja, ze reageert op geen sms-jes, helemaal niks. Krijg ik net pas een sms-je terug. Ja, ik ben in Turnhout. We wonen in Limburg. (België.) Dus nu is de vraag, wanneer komt ze terug? Want ja, nu ben ik nog altijd aan't wachten op een sms.

    Maar dan kunnen jullie je wel zeggen dat ik me aanstel. Maar dat is niet zo. Mijn band met m'n moeder is al kut weet je. Ze zegt ook vaak dat ik de enige met mijn broertje ben die haar in leven houdt. Want vroeger heeft ze het niet al te gemakkelijk gehad enzo.

    Sorry voor dit zeik-topic, het moest eruit.

    Dat is denk ik een erg rotgevoel ;O


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik snap het meis, ik ben ook echt bezorgd over mijn moeder en broer. Je zeikt niet. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik snap het =)
    Als mijn ouders en zus ofzo te lang wel blijven maak ik mij ook ongerust..
    Maar ik vind het wel kut dat je moeder niks zegt,..
    Is ze btw al terug thuis?


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Ik snap het =)
    Als mijn ouders en zus ofzo te lang wel blijven maak ik mij ook ongerust..
    Maar ik vind het wel kut dat je moeder niks zegt,..
    Is ze btw al terug thuis?


    Nee.

    Poseidon schreef:
    Ik snap het meis, ik ben ook echt bezorgd over mijn moeder en broer. Je zeikt niet. (:


    Firm believer of all that is magic

    Oh my, ik hoop echt dat ze terug komt!


    wth.