• Ik zoek een echt drama verhaal, het liefst van justin bieber maar cody simpson of geen fanfiction mag ook. Weten jullie er 1?

    Liefss,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    maybe i've got one ;D
    overlijden/mishandelen/loverboys enzo.

    hereeee.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 0:09 ]


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    maybe i've got one ;D
    overlijden/mishandelen/loverboys enzo.

    hereeee.
    is met bieber of niet ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)is met bieber of niet ?


    nee, dat niet. sorry!
    Er is nog wel een andere met bieber van me, maar dat is minder drama.


    Smile and live.

    > Verplaatst naar Stories promoten


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een 'dramatisch liefdesverhaal' maar het voldoet niet aan je eisen :-)

    Fornicate schreef:
    Ik heb een 'dramatisch liefdesverhaal' maar het voldoet niet aan je eisen :-)
    jammer );


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guardian angels aren't supposed to fall in love
    Het was een doodnormale dag in Jane city, tot er een meisje geboren werd.Het was niet de bedoeling, ze waren op weg naar Lane city om daar nog een week te verblijven voor het kleine meisje ging geboren worden. Tenminste dat was het plan. Onderweg kon de kleine meid niet meer wachten en besloot ter wereld te komen. Haar ouders waren van plan om een naam te kiezen, enkele dagen voor dat hun dochter geboren werd, maar het was nu echt tijd om een naam te kiezen. Ze kozen voor Jane. Als eerbetoon aan Jane city.

    Jane was niet zoals alle meisjes, ze was een beschermengel. Beschermengelen leven niet lang en sterven als degene hen niet meer nodig had. Daarom hechten beschermengelen zich nooit aan mensen. Maar wat als Jane verliefd wordt op een jongen en ze, als haar ouders haar niet meer nodig hebben, niet wil sterven?
    -> onbekende personen

    I do this for you big brother
    Sara was een vrolijk meisje zonder zorgen. Tot die dag, die ene dag die haar leven verwoeste. Ze had een ongeluk toen haar broer haar wegbracht naar school. Haar broer stierf, zij niet.
    Ze was populair, maar na het ongeluk werd ze een nerd. Ze verwerkte alles door muziek en leren. Ze verstopte zich achter een bril en haar piano. Stiekem schrijven haar ouders haar in voor : Sing your dream een wedstrijd, waar een bekende producer een nieuwe artiest zoekt. In de Jury zetelen onder andere Sylvia Van Driessche, Anouk, Alice Raven Blaine-Martel , Christofer Drew Ingle, Daniel Charles Gryfter en Carie Underwood. De presentatoren zijn Koen Wouters en Kris Wouters. Zal ze haar verleden achter haar kunnen laten en de wedstrijd winnen?
    -> Onbekende personen ( bekende personen spelen een bijrol maar komen er amper in, gewoon als jury)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right