• Lieve mensen!

    Ik heb laatst de boeken en films van Harry Potter vaak gelezen naar aanleiding van vreemde dromen die maar terug blijven komen. Ik droom steeds dingen die uitkomen (en die ook wel een beetje betrekking hebben op HP), en ik word onderhand gek!
    Ik heb laatst bijvoorbeeld gedroomd dat de cafetaria van mijn nichtje zou worden overvallen (en ik had de dag ervoor een stuk gelezen over waarzeggerij en voorspellende dromen in HP) en drie keer raden wat er gebeurde...

    Er gebeuren ook steeds hele vreemde dingen... Dingen die niet echt heel normaal zijn.

    Stuur me maar een PB als je meer wilt weten erover, maar bazuin alsjeblieft niet alles rond wat ik tegen je zeg. Het zou me enorm helpen.

    Rebecca.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Gewoon toeval, denk ik. Iedereen heeft wel eens een droom die uitkomt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Gewoon toeval, denk ik. Iedereen heeft wel eens een droom die uitkomt..


    Maar toch niet 24/7?


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik heb je een pb'tje gestuurd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mag ik er misschien meer over weten voordat ik wat ga zeggen?:$


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb vaak deja vu's.

    ik heb het nooit, mr ik kan me voorstellen dat het irri/lastig is... het kan 1 keer toeval zijn, mr voor de rest...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    misschien krijg je binnenkort een brief van een of andere toverschool, sorry ben echt goed gehumeurd vandaag :'Dnee ik denk dat het gewoon toeval is of wat selffulfulling prophecy ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Een vriendin van me heeft het ook.
    Koop een dromenboek, probeer uit te vinden wat je dromen willen zeggen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Seel schreef:
    misschien krijg je binnenkort een brief van een of andere toverschool, sorry ben echt goed gehumeurd vandaag :'Dnee ik denk dat het gewoon toeval is of wat selffulfulling prophecy ?


    Ik zal het zeggen wanneer ik hem heb, en je bent van harte uitgenodigd om mijn nieuwe drankjes te proberen. Ik zal kikkerdril voor je meenemen, mocht je dat ook geloven.
    sorry, ik snap je punt, het duurt alleen al zóóó lang en ik word onderhand doodmoe wakker.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    BlueElephant schreef:
    Een vriendin van me heeft het ook.
    Koop een dromenboek, probeer uit te vinden wat je dromen willen zeggen.


    maar wat nou als die dingen uitkomen? Ik heb het ook gedroomd toen mijn oom werd aangevallen door twee jongens.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    MrsMalfidus schreef:
    (...)

    maar wat nou als die dingen uitkomen? Ik heb het ook gedroomd toen mijn oom werd aangevallen door twee jongens.


    niet alles zou uitkomen;)
    en als je oom word aangevallen durf ik te wedden dat je oom die jongens gewoon pakt?(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    niet alles zou uitkomen;)
    en als je oom word aangevallen durf ik te wedden dat je oom die jongens gewoon pakt?(:


    hij heeft zijn gehele arm in het gips gehad en hij loopt nu nog bij een fysiotherapeut.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    MrsMalfidus schreef:
    (...)

    hij heeft zijn gehele arm in het gips gehad en hij loopt nu nog bij een fysiotherapeut.


    oh:$

    maar misschien ben je bang dat hij word aangevallen? Daarom droom je het misschien?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    oh:$

    maar misschien ben je bang dat hij word aangevallen? Daarom droom je het misschien?


    niet zozeer, hij is namelijk best goed in karate enzo


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    MrsMalfidus schreef:
    (...)

    Ik zal het zeggen wanneer ik hem heb, en je bent van harte uitgenodigd om mijn nieuwe drankjes te proberen. Ik zal kikkerdril voor je meenemen, mocht je dat ook geloven.
    sorry, ik snap je punt, het duurt alleen al zóóó lang en ik word onderhand doodmoe wakker.
    dat kan ik wel begrijpen, mss moet je eens proberen jezelf echt moe te maken en slaap je zo vaster en droomlozer ? als je droomt slaap je denk ik onrustig (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H