• Graag wil ik een proffesioneel fototoestel, en die krijg ik ook. Maar nu vraag ik me af wie er ook 1 heeft, en wat voor model goed is? Ik had gedacht aan een Nikon D3100? Is dat een goed model, en wat van kwaliteit enzo? Alvast bedankt! :3 *hug*


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    iedereen heeft zo'n nikon :') maar ik heb zo'n kleintje en je maakt er even goede foto's mee , alleen is zo'n nikon groter en lomper om mee te nemen (: ik zoek wel even voor je op welke ik heb (:


    Panasonic TZ8 , het is net iets groter dan de fototoestelletjes die je vaak ziet maar toch nog altijd handiger dan zo'n nikon (:

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 20:24 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    iedereen heeft zo'n nikon :') maar ik heb zo'n kleintje en je maakt er even goede foto's mee , alleen is zo'n nikon groter en lomper om mee te nemen (: ik zoek wel even voor je op welke ik heb (:


    Panasonic TZ8 , het is net iets groter dan de fototoestelletjes die je vaak ziet maar toch nog altijd handiger dan zo'n nikon (:

    Ik kan de foto niet bekijken? ;s


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    (...)
    Ik kan de foto niet bekijken? ;s
    nee ik zie het :'D ik snap niet hoe je zo'n foto kan invoegen

    dan maar op de oude manier


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ga anders voor een Canon. 500d of 550d? Die zijn super (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seel schreef:
    (...)nee ik zie het :'D ik snap niet hoe je zo'n foto kan invoegen

    dan maar op de oude manier

    Je klikt op dat fototoestelletje, en tussen [ img][/img] zet je de link van de url. Ik upload de foto altijd eerst via Tinypic, dan gaat het meestal wel. En oh, maar dat is nog een digitale, zo een hebben we ook :3

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 20:29 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    (...)
    Je klikt op dat fototoestelletje, en tussen [ img][/img] zet je de link van de url. Ik upload de foto altijd eerst via Tinypic, dan gaat het meestal wel. En oh, maar dat is nog een digitale, zo een hebben we ook :3
    nikons zijn ook digitaal, daar zit toch geen filmrolletje in :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb altijd een Canon en die is echt goed(Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Seel schreef:
    (...)nee ik zie het :'D ik snap niet hoe je zo'n foto kan invoegen

    dan maar op de oude manier

    Die heb ik ook, werkt supergoed!


    Hope goes lost but never dies.

    Wij hebben thuis een soortgelijke Nikon (weet niet precies welke) en die heeft goeie kwaliteit en we zijn er dus ook tevreden over (:


    Never run out of reasons to smile...