Birthday schreef: Net paasontbijt gehad, zometeen naar familie, dan naar een verjaardag van een ander familielid. Morgen ga ik gourmetten geloof ik. (:
gezzelie!
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
Ik heb een paasontbijt gehad net, en dadelijk naar mijn oma toe. En morgen ga ik naar mijn broer en zijn gezin toe, en dan ga ik afspreken met mijn vrienden. Fijn pasen iedereen!
Ook een prettig pasen voor jou !
Paaseieren uit de tuin rapen omdat mijn broer niet durft. (hij is bang dat de paashaas er nog rond loopt.)Deze middag naar mijn meme voor familiefeest echt héél leuk. *Dus niet!* En morgen ochtend lekker naar de boerderij voor de lieve diertjes ook een gelukkig pasen toe te wensen. En ow ja een gelukkige paasdag iedereen !
Dushiix schreef: Ook een prettig pasen voor jou !
Paaseieren uit de tuin rapen omdat mijn broer niet durft. (hij is bang dat de paashaas er nog rond loopt.)Deze middag naar mijn meme voor familiefeest echt héél leuk. *Dus niet!* En morgen ochtend lekker naar de boerderij voor de lieve diertjes ook een gelukkig pasen toe te wensen. En ow ja een gelukkige paasdag iedereen !
hoe oud is je broer?
"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."