• na de mislukking van mijn andere topic!


    asje blieft :'D

    om het topic nuttig te houden.
    wat doen jullie op pasen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Prettige paasdagen! Jammer genoeg moet ik de hele pasen werken. (no_chears)


    Everything is worse without music.

    Net paasontbijt gehad, zometeen naar familie, dan naar een verjaardag van een ander familielid. Morgen ga ik gourmetten geloof ik. (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Net paasontbijt gehad, zometeen naar familie, dan naar een verjaardag van een ander familielid. Morgen ga ik gourmetten geloof ik. (:


    gezzelie!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rumour schreef:
    Prettige paasdagen! Jammer genoeg moet ik de hele pasen werken. (no_chears)


    :'( jmmr


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb over enkele minuten paasontbijt! :9~ Jij ook een fijn pasen toegewenst! <3

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 9:43 ]


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik heb over enkele minuten paasontbijt! :9~ Jij ook een fijn pasen toegewenst! <3


    dankjewel!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Weet je.. Je had ook gewoon je begin bericht kunnen aanpassen in 't andere topic..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ook een Prettig Pasen voor jou en de andere users
    Ik ga eerst bij mijn mama dan bij mijn pépé-opa- dan bij mijn tante ja ik denk zoiets


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Endure schreef:
    Weet je.. Je had ook gewoon je begin bericht kunnen aanpassen in 't andere topic..?


    had gekunt :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Er komt hier bezoek, maar verder is het voor mij gewoon een weekend (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Er komt hier bezoek, maar verder is het voor mij gewoon een weekend (:


    jup, same here!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb een paasontbijt gehad net, en dadelijk naar mijn oma toe. En morgen ga ik naar mijn broer en zijn gezin toe, en dan ga ik afspreken met mijn vrienden. Fijn pasen iedereen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga paasbrunchen, en morgen ga ik zwemmen. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Ook een prettig pasen voor jou ! ;D
    Paaseieren uit de tuin rapen omdat mijn broer niet durft. (hij is bang dat de paashaas er nog rond loopt.)Deze middag naar mijn meme voor familiefeest echt héél leuk. *Dus niet!* En morgen ochtend lekker naar de boerderij voor de lieve diertjes ook een gelukkig pasen toe te wensen. En ow ja een gelukkige paasdag iedereen !
    (A)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dushiix schreef:
    Ook een prettig pasen voor jou ! ;D
    Paaseieren uit de tuin rapen omdat mijn broer niet durft. (hij is bang dat de paashaas er nog rond loopt.)Deze middag naar mijn meme voor familiefeest echt héél leuk. *Dus niet!* En morgen ochtend lekker naar de boerderij voor de lieve diertjes ook een gelukkig pasen toe te wensen. En ow ja een gelukkige paasdag iedereen !
    (A)


    hoe oud is je broer?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."