• Ik was op de kermis met mn vriendinnen & we kwamen een vriend (b) tegen, ik was een beetje droog enzo aan het doen. En vond toen dat zn vriend (n) best wel knap was, maar al mn vriendinnen vonden dat ook.

    Ik was heel ff weg, en zag mn vriendinnen toen met b praten. Ik dacht dat ze vertelden dat n knap was. Dus ik loop er zo aan en zeg : 'Ja n is echt knap'. M'm vriendinnen keken me echt zo aan, wtf waarom zeg je dat ? ik zo : 'huh maar jullie hadden het daar toch over?' hun tegelijk: uh nee?' En toen ging b ook nog naar n toe. En toen schaamde ik me nogal, maarja nu denk ik pech ik zie die vriend toch niet meer en laat hm lekker denken. En mn vriend had later nog wel gezegt dat mn vriendinnen het ook vonden, dus dat was iets minder erh (krul).

    De volgende keer ga ik beter opletten waar ze het over hebben voor ik iets zeg :'O. Hebben jullie ook wel is zoiets gehad ?^^.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 22:25 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    hahah lol :'D


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik had dat ook is.
    Ik dacht dat ze over mijn vriendin's kado bezig waren kom ik daar aan zeg ik. 'Ja en die reuze taart hoe gaan we dat dan in mijn woonkamer krijgen?' en net toen ik dat zei zag ik mijn vriendin daar zitten die jarig was.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 22:36 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha, best wel faal ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lol. :')

    Nee, niet zoiets, maar wel dat als je bijv. op de trap loopt in school en praat over een leuke jongen en dan ineens gegrinnik achter je hoort; loopt ie daar. Damn ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik geef altijd de verkeerde antwoorden op vragen. Dan denk ik dat ze het daar over hebben, maar hebben ze het over iets totaal anders. En dan staren ze me echt zo aan van: 'Wat heb jij, raar kind?' :')


    wth.

    Hahaa, maar als je zegt dat iemand knap is hoef je er toch niet persee verliefd op te zijn? Dus jaa, je kan gewoon zeggen dat hij knap is toch.


    <3

    Ik 'zei' -lees: schreeuwde-
    HEE LEKKERDING
    tegen een jongen die ik niet kon.

    Uiteindelijk heb ik zijn nummer, msn en hyves gekregen (;
    hihi;$


    Me so good.