• Een hekel aan opdrachten in tweetallen of groepjes? x_x
    op de een of andere manier moet ik gewoon altijd alleen
    hoor ik nergens bij ofzo. Herkent iemand dit? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jep:Y)

    Daar heb ik ook last van


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nou ik werk wel altijd samen, maar ik werk op de en of andere manier altijd anders dan de rest. Ik vind alleen werken veel fijner. Dan doe ik het op mijn tempo en via mijn planning. Ik hou niet van overleggen en ik wil mijn eigen ideeën houden. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind 't niet zo erg eigenlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit wel altijd in een groepje. Maar vaak worden die door de leraar gemaakt. En dan word ik als 'slim persoon' bij de 'dombo's' gezet. En dan komt al het werk op mijn schouders. Ik maak PO's voor 4 personen in mijn eentje en de rest strijkt met de eer-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Meestal zorg ik er wel voor dat ik bij een groepje hoor. Maar ik ben nogal op mezelf als het gaat over school.. dus ik heb liever individuele opdrachten. Als er dan iets mis gaat, is het tenminste mijn eigen fout. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Niet echt, ik heb altijd wel een groepje, maar uiteindelijk moet ik het altijd alleen doen. Niet dat ik dat erg vind, want dan gaat het wel sneller.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hééél herkenbaar!
    En nu zit ik in een groepje van 3 gaat de complete samenwerking fout en hebben we zometeen een mager 5je =.='
    Succes met jouw opdracht dan ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ramsey schreef:
    Ik maak PO's voor 4 personen in mijn eentje en de rest strijkt met de eer-,-

    heb ik ook


    You don't know what you got until is gone

    Dumbledore schreef:
    Nou ik werk wel altijd samen, maar ik werk op de en of andere manier altijd anders dan de rest. Ik vind alleen werken veel fijner. Dan doe ik het op mijn tempo en via mijn planning. Ik hou niet van overleggen en ik wil mijn eigen ideeën houden. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ja soms wel. Jammer genoeg moet ik nu elke keer in een groepje/tweetallen werken. Maar soms kan het ook heel leuk zijn :Y)


    As travars

    Ahw, dat heb ik soms ook wel eens. :'[

    Ik haat die opdrachten, omdat ik het gewoon niet fijn vind afhankelijk te zijn. Ik doe altijd samen met mijn BFF dan en zij is iemand op wie je echt kunt vertrouwen met dat soort dingen, maar alsnog doe ik het liever in mijn eentje.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik haat dat ook, maar ik doe het wel altijd samen met mijn beste vriendin. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het gewoon niet leuk omdat ik altijd het gevoel dat ik het moet doen en zij gaan er me de eer gaan lopen
    Ik doe niet graag groepwerk


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"