• dan is het op dit verhaal.
    Het mag dan wel debiel en dikkenekkerig klinken, maar ik vind het echt mooi en geslaagd.
    Het is een verhaal over liefde, jaloezie, woede, afgunst, zoals in de vele verhalen die je hier leest, maar in een ander tijdperk. Het speelt zich namelijk in de jaren 30 af (:
    Je moet, ja moet, zeker eens gaan kijken, want ik heb er alleen maar zeer positieve reacties op gekregen en sommige menskes hadden zelfs traantjes in hun oogjes. :')
    Het is wel met Alex Gaskarth (All Time Low) maar je merkt daar helemaal niks van, het kan evengoed een verhaal zijn met onbekende personen.
    Neem alsjeblieft een kijkje, je beklaagt het je niet. (flower)

    Lijkt me wel een leuk verhaal en inderdaad origineel/leuk omdat hij zich in de 30's afspeelt. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Lijkt me wel een leuk verhaal en inderdaad origineel/leuk omdat hij zich in de 30's afspeelt. (:

    Haha bedankt :')

    Snap ik!
    Die storie is echt geweldig!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga het ooit nog eens opnieuw lezen. Man, ik heb gehuild bij dat verhaal :'D


    Olive

    Rocket schreef:
    Snap ik!
    Die storie is echt geweldig!

    Aw bedankt ;d

    Authors schreef:
    Ik ga het ooit nog eens opnieuw lezen. Man, ik heb gehuild bij dat verhaal :'D

    Blètekouse.

    Fornicate schreef:
    (...)
    Blètekouse.


    Nahh, emotioneel wrak :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Nahh, emotioneel wrak :')

    Dat ook ;D

    Nou,ghheee ik ben trots op mijn vrienden =)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik volg het al en het is inderdaad zeer origineel en mooi! :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Daar mag je inderdaad trots op zijn en ik lees dat eens een keertje opnieuw want jeetje, dat was echt wauw en je overtrof jezelf er helemaal in en ik liet me helemaal meeslepen en had moeten tranen. Trotsheid bij mij alom ook! _O_ (die laatste zin klopt niet hè maar is wel waar!)

    Pogo schreef:
    Daar mag je inderdaad trots op zijn en ik lees dat eens een keertje opnieuw want jeetje, dat was echt wauw en je overtrof jezelf er helemaal in en ik liet me helemaal meeslepen en had moeten tranen. Trotsheid bij mij alom ook! _O_ (die laatste zin klopt niet hè maar is wel waar!)


    Ah jij, je doet me blozen.
    Ik vond jouw reacties met tijden echt zo fantastisch. Ik lach er nog mee ;d

    Kudo + Abo

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 23:20 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Fornicate schreef:
    (...)

    Ah jij, je doet me blozen.
    Ik vond jouw reacties met tijden echt zo fantastisch. Ik lach er nog mee ;d

    Ik weet het, mijn reacties zijn altijd boeiend. (cat) Neenee.
    Maar het is gewoon de waarheid en
    iedereen zou het moeten lezen!