• Begin deze week gingen er ineens op alle wc-ruimens-deuren in de school (jongens en meisjes wc's), behalve die op de begaande grond, het volgende bericht (ongeveer);

    'De toiletten zijn voor onbepaalde tijd gesloten wegens misbruik. De toiletten op de begaande grond zijn wel open.'

    Nou, oke, ik weet niet wie er misbruik gemaakt heeft van de wc's en wat hij/zij gedaan heeft, maar de begaande grond-wc's waren iig nog open.
    Maar vandaag laatste uur moest iemand helemaal bij de gymzaal naar de wc om zn flesje te vullen met water, omdat de wc's op de begaande grond nu blijkbaar ook gesloten zijn?

    Echt.. wtf.
    En nu heeft trouwens iedereen op school het de hele dag over die wc's, want het is best onhandig (zeker omdat iedereen nu zo veel water drinkt omdat t warm weer is), en bijna niemand weet precies wat dr gebeurt is dus dan ontstaan er al snel speculaties!

    Dat is echt zo raar... :S


    Life is hard and then we die

    Dat is best dom van je school ;o


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Vreemd spelletjes gespeeld op de wc's :'D


    -

    Misschien hebben ze een WC gemold, of er in gekrast of er dingen op geschreven?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wow, vreemd ;|.


    I am an idiot, I move.

    Wel vaag...
    Ze zouden een stichting op moeten richten: Stichting tegen WC-misbruik :'D

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:44 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt zo raar... :S


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Waarschijnlijk allemaal op de deuren beklad enzo. Is bij ons ook. Maar daarvoor is de wc niet gesloten:S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat is wel erg vaag. Zeg dan tenminste wát er is gebeurd. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    en wat nou als je moet poepen?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik las eerst 'wc's op school gestolen' haha :'D

    maar wtf, wat een bullshit. Je kunt mensen toch niet dwingen om de hele dag niet naar de wc te gaan. Stel nou dat je een volle dag les hebt en ongesteld bent ><

    Dat hadden wij toen er 2 brandjes waren gesticht in de toiletten en 1jte was een beetje uit de hand gelopen, maar toen waren alle toiletten dicht echt alle een heleboel gingen bij mensen die in de buurt wonen en ik ben met een groepje naarmijn opa en oma geweest die er vlkabij wonen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lekker dan als je ongesteld bent.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Fragile schreef:
    Ik las eerst 'wc's op school gestolen' haha :'D

    maar wtf, wat een bullshit. Je kunt mensen toch niet dwingen om de hele dag niet naar de wc te gaan. Stel nou dat je een volle dag les hebt en ongesteld bent ><


    Only those who listen can hear

    Fragile schreef:
    Ik las eerst 'wc's op school gestolen' haha :'D

    maar wtf, wat een bullshit. Je kunt mensen toch niet dwingen om de hele dag niet naar de wc te gaan. Stel nou dat je een volle dag les hebt en ongesteld bent ><


    Of ziek bent, of een zwakke blaas hebt, etc. etc.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.