• Heb jullie dat ook als jullie je maandstonden gaan krijgen dat jullie vreselijke buikpijn hebben?, nou ik heb dat nu en ik verga van de pijn..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee, eigenlijk niet. Sterkte! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb meer last van chagrijnigheid, rugpijn en hoofdpijn. Maar soms heb ik ook wel dat ik vreselijke buikpijn heb ;s


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het de eerste dag dan heb ik zo wat buikpijn, niet hard maar toch tis kut


    Stop wishing, Start doing..

    De laatste tijd heb ik dat wel ja. De eerste drie jaar had ik er geen last van, maar de laatste tijd heb ik écht last van erge buikpijn..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxLynn schreef:
    De laatste tijd heb ik dat wel ja. De eerste drie jaar had ik er geen last van, maar de laatste tijd heb ik écht last van erge buikpijn..

    Dat had ik ook, ik heb mijn maandstonden toen ik net 10 was en die eerste 3 jaar had ik geen buikpijn, maar sinds een jaar wel, echt vreselijk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dumbledore schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Sterkte! _O_


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat heb ik in vlagen, en dat duurt meestal maar kort :)


    Life is hard and then we die

    Nee, wel rugpijn en de neiging om iedereen de kop in te slaan.
    Haha zoals nu eigenlijk. :')

    Heb ik ook.
    Ik verga echt van de pijn en kan me op niets meer concentreren.
    Ik ben tegen pijnstillers [tenzij bij erge gevallen] want ik wil nog ergens tegen kunnen, maar het is zo erg dat ik er toch één moét nemen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb het ook.
    ik ga er soms bijna van over mijn nek :S
    Echt klote maandelijks probleempjes :|
    En niet eerlijk mannen hoeven eigenlijks nooit te leiden.(puh)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ja, heb ik ook.
    Elke maand word ik een halve drugsverslaafde, anders verga ik gewoon van de pijn ;S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Dat heb ik in vlagen, en dat duurt meestal maar kort :)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben aan de pil, en besluit de laatste tijd om hem extra vaak door te slikken. & Als ik ongesteld ben ja, heel erg. Ik kan dan niet eens meer normaal lopen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 17:21 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Word bewust van de plek waar je pijn hebt, en probeer er doorheen te ademen. Klinkt heel raar, maar het werkt echt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet het niet meer, het is al zo lang geleden dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest (vier maanden alweer, ik vraag me af of het wel goed met me gaat ;S). Maar volgens mij had ik er ook wel buikpijn van.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.