• Vier leerlingen van scholengemeenschap Roncalli zijn dinsdagmiddag flauwgevallen.

    De oorzaak is nog niet bekend. Volgens politie en brandweer zijn de leerlingen mogelijk bevangen geraakt door de warmte, maar dat is slechts een voorlopige conclusie. Het viertal wordt in het ziekenhuis nader onderzocht.

    Aanvankelijk werd gedacht aan koolmonoxidevergiftiging. Er sprake was van een 'vreemde lucht' en hoewel koolmonoxide een geurloos gas is, nam de brandweer het zekere voor het onzekere.

    De stof werd echter niet aangetroffen. Metingen leverden ook geen bewijs voor aanwezigheid van andere schadelijke stoffen.



    Dit is dus mijn school en het was echt zoo eng, het zevende uur vielen er het lokaal tegenover ons allemaal kinderen flauw. Ook al staat er hierboven 4, er waren er rond de 20. Overal ambulances, politie's en brandweren! En het brandalarm ging later ook af.. Brr..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wow niet leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ieuwl, creeeepy!

    Haha. Bij ons hadden ze eens een keertje de wc-bril in brand gestoken. Brandalarm ging, en wij moesten naar het sportveld en hadden de rest van de middag vrij :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wees dan maar blij dat jij niet eeen van die 20 was.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Omg, lekker dan. En ze kunnen niet vinden wat de oorzaak is? Da's wel weird ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wees blij dat je er niet bij hoorde :'D.
    Gelukkig is het over nu, 'k hoop dat die twintig vlug beter zijn =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    woww, echt weird ..

    LMessi schreef:
    Wees dan maar blij dat jij niet eeen van die 20 was.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eeeng! ;oo


    Alleen maar tranen van geluk

    EDIT:

    Het voorval vond plaats tijdens een economieles in een noodlokaal aan de achterzijde van de school. "De ramen stonden open, maar het was inderdaad warm in het lokaal", zegt een docent. De politie sloeg aanvankelijk groot alarm. "Gelukkig loopt het met een sisser af."


    Het was inderdaad warm, ja. Die noodlokalen zijn gewoon containers, waar de zon direct op schijnt en we hebben geen airco of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, ik hoorde het op de radio. Ik zeg het je, noodlokalen zijn niet goed in dit weer.


    Life is hard and then we die

    bluelist schreef:
    Ieuwl, creeeepy!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    das kut

    Edit.

    Het was volgens meerdere 38 tot 40 graden in de noodgebouwen en morgen word er géen les meer in gegeven. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lekker dan o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.