• Altijd als ik ik de klas zit ga ik me na een tijd vervelen & dan wil ik iets gaan schrijven ofso. Ik heb al is verhalen geschreven maar dat verveelt, en waar zou ik nu over kunnen schrijven ? Gedichten lukt alleen als ik in een sad bui ben haha. En dat is niet altijd. Dus weten jullie nog iets wat ik kan gaan schrijven ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Stand alones?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind dat zo vervelend dat je naam altijd door je tekst staat.
    Okey OT: als je iets kleins wil schrijven in de klas kan je idd altijd een stand alone schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ik me verveel in de klas, begin ik gewoon dingen te beschrijven. De leerkracht, het klaslokaal, mijn gevoelens, ... Nu niet gewoon: 'Hij heeft een zwarte snor.' of 'Er staan 25 stoelen.' Ik probeer dan echt op mijn mooiste te schrijven, er veel stijlfiguren in te steken enzovoort. Ook al zijn het luttige dingen, je traint er wel je schrijfvermogen mee. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sadistic schreef:
    Stand alones?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik en mijn zusje hadden een keer niks te doen. En we hebben allebei zo´n dummy, als jullie weten wat dat is. En toen zei ik voor de lol: ´Kom, we gaan proberen een leuk sprookje te schrijven´. En dat hebben we toen gedaan. De mijne ging over een meisje die een prinses was en moest gaan trouwen. Ze had iemand gevonden. Maar ze was verslaafd aan chocola en werd snel dik. Dus hij wilde niet meer. Ze huilde en viel af. De dag er na komt hij terug, maar dan dit keer vor haar zus. Maar hij ziet haar, word op slag verliefd en ze trouwden, kregen vier kinderen en leefden lang en gelukkig.

    Kweet dom, maar ja. We hadden niks te doen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!