• Ja, ik wilde dus uit de ijskast wat ice tea nemen.
    Maar mijn moeder was in het kastje dat onder de ijskast staat bij ons, iets aan het zoeken...
    Ik dacht dat de ijskast hoger stond, dus ik deed de deur open en je kan het al raden :'D
    Recht tegen haar kop:X
    Dat was echt niet de bedoeling, maar alsof het nog niet erg genoeg was, begon ik te lachen omdat het zo'n dom zicht was.
    Om het goed te maken heb ik haar een zak ijs gegeven :'D
    Dat was dus mijn Faal moment van de dag :')

    Ik ben echt gemeen...zomaar mijn moeder uitlachen
    (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lol, ik zou ook lachen. En hard ook. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Lol, ik zou ook lachen. En hard ook. :'D

    Njha ik kwam niet meer bij :'D
    En het leukste is nog dat het binnen enkele minuten haar verjaardag is :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Njha ik kwam niet meer bij :'D
    En het leukste is nog dat het binnen enkele minuten haar verjaardag is :'D


    Happy birthday mama, I love you. *Pok!*
    Ja, dat zijn de momenten dat je blij bent dat je al zindelijk bent. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Happy birthday to your mother.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Usually schreef:
    Happy birthday to your mother.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb ooit eens het lievelingsglas van mijn mama laten vallen...ook op haar verjaardag


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat komen wij andersom tegen.
    Ik nam iets uit de koffer van de auto en mijn mama wou net de deur dicht doen. Kreeg ik de deur tegen m'n knikker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.