• Namen zijn niet veranderd, kan me niet schelen als ze het leest, stom kind. D:


    Het gaat over Lindy, Sharon en mij.
    Sharon en ik zijn beste vriendinnen al sinds vorig jaar, maar sinds een paar weken zit Lindy heel erg te stangen tussen ons. Ze zegt dat Jolien - een andere vriendin van ons- juist tussen ons zit, terwijl zij het tien keer zo erg doet.
    Ze was vrijdag met ons mee geweest naar zo'n feest. En nu hoor ik van Sharon dat ze allemaal dingen over mij en zo'n jongen heeft lopen zeggen. Ik weet nog niet wat, omdat Sharon dat morgen op school aan me verteld.

    Maar ik wil dus niet meer bevriend met haar zijn, want ze doet allemaal zoveel gemene dingen.
    Ja jullie denken nu dat ik zeur, maar ik vind het gewoon niet meer leuk want het is erg dan dat het zo klinkt. Wat moet ik doen? (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haar laten vallen als een vriendin


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gewoon in haar gezicht zeggen wat je van haar vind.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Duidelijk op zeggen waar het op staat en dan laten vallen. Of haar compleet beginnen te negeren.


    Olive

    Meiden zijn gewoon bitches. Zo dacht ik ook "vriendinnen" te hebben (en die levenloze mensen stalken me nu via Quizlet heb ik ontdekt :'D (Dus hoi Tess en Sofie <3!)
    Van dat soort mensen moet je je niks aantrekken en lekker laten zien dat je verder gaat met je leven. Zij zijn jou zorgen niet waard! <3


    ars moriendi

    Rocket schreef:
    Gewoon in haar gezicht zeggen wat je van haar vind.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    GaGa4Life schreef:
    Haar laten vallen als een vriendin


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oké Sharon heeft me verteld wat ze heeft gezegt en het is niet eens zo dramatisch, maar ik vind het best dom dat ze het niet gewoon in mijn gezicht zegt.
    Die jongen zou vrijdagavond komen, maar hij was er niet. Dus ik was best wel teleurgesteld, maar dat deed ik voor de grap een beetje overdreven.
    Zit ze allemaal te zeggen dat ik me aanstelde en dat ik overdepri deed enzo. Hallo zij begon bijna te janken omdat haar ''vriendje *'' erbijna niet was.

    * Een van die velen jongens waar ze mee zoent.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rocket schreef:
    Gewoon in haar gezicht zeggen wat je van haar vind.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zeg haar wat je van haar vind, face to face. Niet achter haar rug, dat is achterbaks, wat zij deed, toch? Zo'n mensen hebben twee gezichten, geloof me. Ik ken het! Succes!


    1.25