• Bloody Mary?
    Ik was vandaag op scouting en toen praatten we daarover en we zijn van plan dit op een nacht tijdens ons kamp te doen.
    Wat denken jullie bestaat ze wel of niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Trouwens ik geloof er dus niet in anders zou ik nooit meedoen maar ik weet nog niet echt zeker.
    Stel dat het wel waar is ik kan niet opeens niet meer meedoen want het was mijn idee


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Trouwens voor degene die het niet weten
    Het verhaal gaat dus over 'mensen' die om middernacht voor een spiegel gaan staan 3× Ronddraaien en dan 5 keer Bloody Mary zeggen.
    En ze zegen dat je als je dan in de spiegel kijkt je niet je eigen spiegelbeeld ziet maar die van Bloody Mary En dat je haar vanaf dan overal ziet Totdat ze je vermoordt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lol, ik heb het al drie keer gedaan; raad eens wie er nog leeft? Nee, ik geloof er niet in (:


    Olive

    Was het leuk (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het was wel leuk om het tegendeel te bewijzen. Iedereen dacht dat ik dood ging gaan, maar ik leef nog xd


    Olive

    xD klinkt best fun ik heb best veel zin om het te gaan doen. Ik zie ons daar al staan 2 meisjes 4 jongens voor een spiegel lukt het niet gaan we keihard lachen en gaan de 3 bangenscheiters die niet mee durven te doen kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Met zoveel gaat dat niet, dat weet je toch? Je moet het alleen doen :')?


    Olive

    Kan ook :P
    Hun wouden met zen alle ik kende het verhaal daarvoor eigenlijk niet eens echt :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik leef ook nog.

    Je moet natuurlijk niet vergeten om, als je in de spiegel kijkt, erg bang te doen en om 's nachts rond een uur of 4 kijhard te gaan krijsen :D:D

    :P klinkt gezellig (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    hellgirl1417 schreef:
    Ik leef ook nog.

    Je moet natuurlijk niet vergeten om, als je in de spiegel kijkt, erg bang te doen en om 's nachts rond een uur of 4 kijhard te gaan krijsen :D:D

    Btw dat zou de leiding leuk gaan vinden dat krijsen
    maar we gaan waarschijnlijk op een camping in belgie met andere gasten enzo dus btr van niet denk ik :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik geloof er echt heel hard in, uit ervaring


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    DorfNorg schreef:
    ik geloof er echt heel hard in, uit ervaring

    Vertel?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kweenie.
    Maar ik zou het sowieso niet in het donker doen.

    heelergbanginhetdonker


    Me so good.