• Ik moet nu al bijna twee uur naar de wc, maar ik heb gewoon echt geen zin om naar beneden te gaan. (cat)
    [/nutteloze informatie]


    Herkenbaar? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh ja, nogal.

    Ja, HÈ Nikki (cat)

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 19:24 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaha ik moet ook en ik hoef niet eens naar beneden (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Acceptance schreef:
    Oh ja, nogal.


    Van jou verwachtte ik het sowieso al. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Heel erg!
    Dit doet me trouwens denken aan afgelopen zomervakantie. We zaten met een aantal kindjes van Q in een groepsgesprek op msn en ik moest naar de wc, maar had geen zin. Toen bleken er meer naar de wc te moeten, en zijn we allemaal tegelijk gegaan. :'D


    everything, in time

    Jaaa, zeker ¬¬


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Jup, ik moet nu ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zeker herkenbaar, vooral als de WC zo ijskoud is of als het midden in de nacht is en je ligt lekker warm in je bed >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja en ik hoef maar 2 stapen te doen anar de wc -ik ben zo lui-

    Als ik moet dan ga ik (krul)


    -

    Genius schreef:
    Als ik moet dan ga ik (krul)


    Ik meestal ook ... Behalve als ik dus geen zin heb. (krul)


    Het is trouwens wel net voorspel ... Je geniet er drie keer zoveel van als je het een beetje uitstelt! :'D
    Man dat lucht op. 8D

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 19:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als ik in mijn bed lig en moet gaan plassen, ben ik zo koppig om te wachten tot de volgende ochtend.
    No way dat ik uit mijn warme nestje ga! (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Heel erg.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    BlueElephant schreef:
    Als ik in mijn bed lig en moet gaan plassen, ben ik zo koppig om te wachten tot de volgende ochtend.
    No way dat ik uit mijn warme nestje ga! (krul)


    Oké, dat hou ik dus echt níet vol. :'D
    Hoogstens een paar minuten of ik val in slaap en word 's nachts wakker en dan móet ik echt meteen gaan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik meestal ook ... Behalve als ik dus geen zin heb. (krul)


    Het is trouwens wel net voorspel ... Je geniet er drie keer zoveel van als je het een beetje uitstelt! :'D
    Man dat lucht op. 8D

    Hahahaha ik vind dat echt de geniaalste vergelijking ooit :'D


    -