• Ja, irritaties. Een hele hoop momenteel, maar vooral zo'n kind net.
    Gaat ze op een story van mij en een vriendin 'saaaaaai' reageren,
    dus vraag ik waarom (kritiek is prima zolang het maar opbouwend is zodat er wat aan te doen valt) gaat ze reageren met; Ik geef gewoon mijn mening, sorry hoor (puh)(puh)

    Like wtf o_O'' Hebben jullie ook wel eens van die rare reacties?
    En wat vinden jullie van mensen die kritiek geven maar niet kunnen uitleggen waarom? :Y)

    Ja, normaal houd ik van kritiek, zolang het maar opbouwende is. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 17:26 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Edit; Wauw, ik probeerde te vragen wát ze er dan saai aan vond kwam ze met;
    Alles maakt me niet uit alleen mijn mening.

    o-o''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    omg

    ik keek net ff op zijn profiel.
    hij is 10 dus daar zal het dan wel aan liggn denk ik :S


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haha, kan :'D Sommige vullen in dat ze 10 zijn terwijl ze ouder zijn en andersom :Y) Anyway, ik ben toch niet enige die hier alst vanheeft?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Haha, kan :'D Sommige vullen in dat ze 10 zijn terwijl ze ouder zijn en andersom :Y) Anyway, ik ben toch niet enige die hier alst vanheeft?


    nee hoor, moet je maar eens kijken bij de reactie's van de 16+ story's!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    nee hoor, moet je maar eens kijken bij de reactie's van de 16+ story's!


    Haha ja, maar die krijgen dat omdat ze in de top 5 staan en omdat mensen jaloers zijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Haha ja, maar die krijgen dat omdat ze in de top 5 staan en omdat mensen jaloers zijn ;p


    indd


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Vind het kinderachtig van die persoon, maar je zegt toch niet; Saaaaaaai.
    Zeg dan iets van; het is niet mijn smaak.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, bouw het dan op, want geloof me;
    Ik houd van kritiek. Opbouwende.
    Van; Je kan beter dit en dat doen, maar verder goed gedaan.

    Daar houd ik van (: Of ook positief;
    Ja, mooi beschreven of leuek karakters etc. i.p.v. alleen; MOOI SNEL VERDER.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.