• iemand fan van die serie? ja? nee? achja, hierover gaat de serie:

    Supernatural gaat over de broers Winchester die het bovennatuurlijke kwaad bestrijden. Ze nemen hierbij de taak van hun vader John over, die hiermee begonnen is om de dood van zijn vrouw te wreken. Dankzij hun vader groeien Sam en Dean op als demonenjagers. In elke aflevering lossen Dean en Sam een mysterie op door met een bovennatuurlijke tegenstander af te rekenen. Mysteries draaien meestal om kwaadaardige geesten, maar ook vampiers, weerwolven en andere demonen moeten worden verslagen.
    (Wikipedia.org)


    hierover ben ik bezig met een verhaal, Searching the Supernatural.
    korte inhoud:
    Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
    Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.

    Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?



    Searching The Supernatural;;

    doen, of niet?


    ps;; als jullie rol willen, ik wil graag een paar demonen enz.



    dus;;
    nodig!
    ~rond de 7 demonen
    ~éen hoofd-demon
    ~2 vampiers (buiten Michael)
    ~2 weerwolven
    ~1 goedaardige en een kwaadaardige heks
    ~... (verzin zelf maar een monstertje ^^)


    ~naam
    ~rol
    ~hoe zo gekomen?
    ~typische kenmerken uiterlijk en innerlijk
    ~speciale krachten of 'misdaad'kenmerken (wat doet hij dus?)
    ~extra



    ^^ bedankt!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Doen!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Gaaf!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    IK HOU VAN SUPERNATURAL!:9~
    Heb twee mega posters van hun op mijn kamer hangen :3 Misschien zie je er wel een op de achtergrond op mijn foto in mijn fotoboek ;3


    Sometimes it's best not to care.

    Supernatural is mijn nummer één obsessie ö! Zeker doen, dus ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Searching the Supernatural° staat online! ^^ oooh, en als jullie lief zijn, kunnen jullie ook n rolletje invullen? :3

    ik neem sowieso alle rollen aan :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Leuk!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ~naam :
    Julian Nosferatu
    ~rol :
    vampier
    ~hoe zo gekomen?=
    Hij had al een bewogen jeugd achter de rug voor zijn moeder en vader hem hebben uit het huis gezet. Een vriendelijk vrouw had hem onderdak verleend, om hem zogezegd onderdak te verlenen tegen de kou. Hij wist niet dat de vrouw een vampier was, die hem dan ook heeft gebeten.
    ~typische kenmerken uiterlijk en innerlijk:
    uiterlijk:
    Julian is een redelijk grote jongen (1.95 m) waardoor hij makkelijk herkenbaar is. Ook de drakentatoeage over zijn rug is kenmerkend. Zijn haren zijn een donker bruin en zijn ogen een regenwolken grijs-tint.
    innerlijk:
    Julian koestert wraak in zijn diep binnenste. Daardoor is hij heel explosief.

    ~speciale krachten of 'misdaad'kenmerken (wat doet hij dus?)
    hij heeft de gave om dingen (inclusief mensen) in brand te steken met zijn gedachten. Deze gave gebruikt hij alleen iets té graag
    ~extra
    Zijn jongere zusje Arianne is gestorven toen Julian 15 was, hij is nu 20 en kan het nog altijd niet verwerken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Doen!!!!

    Ik hou van die serie!


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    Doen!!!!

    Ik hou van die serie!


    zou je dan anders ook een rol willen aanmaken? *kuch* liefst een demon.. *kuch* *hint* *kuch*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    naam: Rose Roder
    rol: Demon
    hoe zo gekomen?: Rose is verkracht en daarna vermoord. Nu is ze terug gekomen om alle verkrachters een lesje te leren.
    typische kenmerken uiterlijk en innerlijk: Rose wordt door elke man anders gezien, hierdoor kan ze elke man mee lokken en makkelijk vermoorden.
    speciale krachten of 'misdaad'kenmerken (wat doet hij dus?): Ze vermoord al haar slachtoffers langzaam en pijnlijk. Dat de mannen zullen voelen wat ze de meisjes hebben aan gedaan.
    extra: Misschien kom ik later nog op iets x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://tinypic.com/view.php?pic=2n1anwo&s=7

    deze moest ik gwn delen xD

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 12:41 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ~naam: Swinth Shelvield.
    ~rol: Demon
    ~hoe zo gekomen?: Hij was een engel, maar wilde een mensenbestaan, waardoor hij langzaam veranderde in een demon
    ~typische kenmerken uiterlijk en innerlijk:
    Innerlijk:
    Swinth heeft ondanks zijn engel/demon-zijn een begripvol karakter. Hij heeft zich nooit thuisgevoeld in de werelden waarin hij leefde. Hij bezit veel geduld en doorzettingsvermogen. Hij kan alles opzij zetten voor iets wat hij graag wil.
    Uiterlijk:
    Hij heeft lang, donkerblond haar en groen-grijze ogen. Hij draagt altijd een bril met getinte glazen. Hij is erg lang en heeft een tatoo van een schorpioen over zijn rechterkaak lopen.
    ~speciale krachten of 'misdaad'kenmerken (wat doet hij dus?)
    ~extra: Ik kan niet echt iets leuks/bijzonders verzinnen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes