• Toen ik rond mijn twaalfde mijn bril constant moest dragen, heb ik sindsdien in elk pretpark bij elke achtbaan die snel en overkop ging, mijn bril afgezet.
    Nu vraag ik me af of dat nodig was?
    Ik deed dat altijd uit veiligheid, dus ja.

    Nu ik ouder ben, heb ik lenzen en vraag ik me weer af of ik ermee in snelle achtbanen kan. Waaien ze er niet uit of zo? :'D
    Ik ga dus naar Disney en ik ga die dan rond vier in de ochtend moeten indoen en pas rond twaalf uur 's nachts uitdoen. Dat is 20 uur dat ik die lenzen draag zonder echte slaap ertussen. Dat ben ik helemaal niet gewoon, dus ga ik daar last van hebben?

    Dus iemand met ervaring die me kan vertellen of je met een bril/lenzen in snelle achtbanen kan gaan en of je 20 uur lang lenzen in kan hebben zonder problemen?


    Let the Night embrace you

    Ik ben altijd met mijn bril of lenzen in achtbanen gegaan, die vallen er echt niet uit hoor :'D En je kan lenzen wel 20 uur inhebben hoor.


    -

    Als ik naar een pretpark ga draag ik liever mijn lenzen, en nee ze waaien er niet uit. Ze komen er alleen uit als je ze er uit haalt, ze los wrijft (Door tien keer in je ogen te wrijven ofzo) of als je met ogen open in het water duikt.
    Maar 20u is inderdaad niet zo goed, het kan maar is niet goed voor je ogen, kan je ze niet gewoon aandoen als je aankomt, desnoods in de wc's daar snel, en weer uit doen als je vertrekt? Zolang je een spiegeltje bij hebt, je lenzenpotje, water voor je handen en de vloeistof voor het potje is het toch goed?

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 19:40 ]


    Live life limitless.

    Ze gaan achter je oogbollen waaien en dan al je zenuwen doorsnijden en heel veel pijn hebben en dan wordt je blind. :Y)
    Geen idee, dus. (krul) Ik draag geen van beide. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    20 uur lenzen in is echt teveel. Misschien als je net nieuwe hebt (ik heb maandelijks nieuwe, ik weet niet wat voor lenzen jij gebruikt) maar je ogen gaan dan echt irriteren.
    In achtbanen met lenzen is geen probleem. Behalve misschien als je echt, echt heel heftig gaat doen, maar volgens mij blijven ze er gewoon in zitten.


    Felix

    Lenzen waaien er echt niet uit hoor ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb mijn lenzen zo vaak zo lang in en ik heb nooit ergens last van (krul)


    -

    Lenzen waaien er niet uit hoor, en ik heb wel 'ns 24 uur met lenzen in doorgebracht, gaat prima.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bril is niet zo handig :'D; 'k heb die al wel vaker opgehouden, maar op sommige momenten moest ik hem wel vasthouden omdat ik het gevoel kreeg dat die anders ging afvallen. Nou op dat moment stond mijn bril wel een beetje scheef dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft, dat weet ik niet :'D.
    In overkop houd ik mijn bril uit veiligheid toch maar niet op, nog nooit geprobeerd zelfs :'D. Maar bij snelle achtbanen blijft die wel redelijk zitten normaal ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay