• Jullie weten vast nog wel mijn spannende verhalen van een paar maanden terug dat ik zo ziek was enzo. Ik ben de laatste weken weer ontzettend moe en voel me buiten mijn werk om zwaar belabberd. Precies dat gevoel dat ik had toen ik zo ziek was. Als ik na mijn kuur nog moe zou zijn, moest ik een nieuw bloedonderzoek doen. Wat ik dus vanmorgen gedaan heb.

    Ik ben ervan overtuigd dat je (lichamelijke)problemen krijgt als je, je problemen niet aanpakt, verkeerde voeding eet, kortom niet goed voor jezelf zorgt. Naar zover ik weet, ga ik alle confrontaties aan die nodig zijn waaruit ik moet leren, ik eet de voeding waarvan ik weet dat die goed voor me is en dingen waarvan ik weet dat ze ontzettend slecht zijn voor mijn lichaam, die laat ik staan. Ik snap dus gewoon echt niet waarom ik zo ontzettend (lang) ziek ben. Het is allemaal begonnen op 6 januari ofzo, en het is nu nog steeds bezig. Mensen worden niet zonder reden en zomaar ziek, daar geloof ik echt niet in.

    Ik heb een zware afkeer tegen medicijnen en dat ik de afgelopen maanden al die troep geslikt heb was al een ontzettend groot wonder. Ik voel me gewoon zo machteloos en ben zo ontzettend moe steeds dat ik het liefst 25 uur op een dag wil slapen, het enige probleem is dat een dag sowieso maar 24 uur heeft en ik meestal minstens 12 uur van die 24 aan het werk ben. Ik ben gewoon zo moe en heb nergens meer zin in waardoor ik mijn school aan het verwaarlozen ben..

    Het gaat gewoon echt niet de goede kant op zo, waardoor ik me echt ontzettend slecht voel. Ik pak altijd mijn dingen aan en ik kan er niet tegen als mensen bij de pakken neer gaan zitten en zich aan gaan stellen of moeilijk gaan doen, of werk verzetten of verschuiven. Maar ik kán mezelf gewoon echt niet bij elkaar rapen en dat is zo ontzettend frustrerend!

    Heeft een van jullie misschien een idee hoe ik dat slechte gevoel bij mezelf weg kan nemen? Want ik weet dat ik mezelf die dingen niet kwalijk moet nemen en me er niet rot over moet voelen, maar toch doe ik het. Het gevoel dat ik me hopeloos voel, dat vreet me gewoon van binnen op. Normaal ben ik het meest positieve en gelukkigste mens ever en heb ik altijd oplossingen voor alles en iedereen en mezelf kan ik niet eens helpen..

    Sorry voor het gezeik.. maar ik moest het echt even kwijt.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 11:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan zeggen dat ik me de afgelopen maanden precies zo voelde. Ik had een soort stoornis aangemaakt in mijn hoofd waardoor het gewoon slecht met mij ging en tja ik kon er niks aan doen. Maar je moet gewoon weten dat het echt niet erg is ofzo :3


    SLOAN.

    Misschien kan je andere speciale dieten proberen? Er zijn er echt heel veel en er is er vast wel eentje die goed werkt voor jou. En anders misschien iets als pilates erbij proberen. Mja, ik ben niet zo goed in advies geven, sterkte.


    Your make-up is terrible

    H0USE schreef:
    Ik kan zeggen dat ik me de afgelopen maanden precies zo voelde. Ik had een soort stoornis aangemaakt in mijn hoofd waardoor het gewoon slecht met mij ging en tja ik kon er niks aan doen. Maar je moet gewoon weten dat het echt niet erg is ofzo :3
    Nou het probleem is, dat wat ik heb is dus wel erg :'DD. Ik had eraan dood kunnen gaan. Zo ziek was ik ervan en nu komt het weer terug, dus ik snap het gewoon niet. -Ja ik wil altijd alles snappen- Maar dat vind ik erg rot voor je. Ik hoop dat je je nu wel beter voelt?


    Wie du mir, so ich dir.

    Woow moeilijk ja! Ik herken het gevoel. Ik voel me zo soms ook.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Assassin schreef:
    Misschien kan je andere speciale dieten proberen? Er zijn er echt heel veel en er is er vast wel eentje die goed werkt voor jou. En anders misschien iets als pilates erbij proberen. Mja, ik ben niet zo goed in advies geven, sterkte.
    Ja daar heb je gelijk in. Misschien dat ik daar toch verder iets mee moet doen. Dankjewel :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken iemand die ook uit het niets ineens vaak en lang ziek was, daarbij heeft een bloedgroepdieet ofzo geholpen. Misschien is het ook iets voor jou? (:

    Fragile schreef:
    Ik ken iemand die ook uit het niets ineens vaak en lang ziek was, daarbij heeft een bloedgroepdieet ofzo geholpen. Misschien is het ook iets voor jou? (:

    Ja ik was ook aan zo'n bloedgroepdieet aan het denken, misschien is dat wel de oplossing ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay