• Ik doe sinds vandaag aan de lijn Ik wil minimaal 6 kilo kwijtraken voor de zomervakantie Maar nu ga ik komen weekend een weekendje weg We gaan dan met een hele groep en er wordt altijd ontzettend veel gesnoept. Maar ik wil niet aankomen, maar afvallen Dus hoe kan ik de verleiding makkelijk weerstaan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Neem een appel mee, je mag wel 1 of 2 snoepjes, als je het daar maar bij laat (: Drink veel water, en sport/beweeg veel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dingen als: muesli repen.
    maar het beste lijn je door elke dag 3 koppen groene thee, en verder geen dieet erbij. dat is wetenschappelijk bewezen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    fruit, crackers of van die granenkoekjesdingetjesgebeuren -jaja- eten ipv snoepen


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    SinCity schreef:
    dingen als: muesli repen.
    maar het beste lijn je door elke dag 3 koppen groene thee, en verder geen dieet erbij. dat is wetenschappelijk bewezen.

    NOOIT mueslirepen nemen. Die lijken goed, maar bevatten zó veel caloriën.
    Gewoon veel water drinken, en vertel anders aan je vriendinnen dat je wilt afvallen zodat ze je kunnen steunen! Dat werkt echt goed :)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Punt-toets kapot? (aa)
    Eet i.p.v. die snoep een lekkere appel, banaan of een koek met granen. Dat is allemaal lekker én zoet én gezond. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Gewoon geen snoep eten. :'D Jezelf beheersen :'D. Als je een hele dag geen snoep hebt gegeten kan je wel zeggen 'als beloning 2 snoepjes ofzo' maar dan moet het wel blijven bij die twee =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay