Juliet woont samen met haar ouders en broertje aan de rand van Londen. Juliet's broertje is autistisch. Hij maakt niet zo goed contact met andere mensen. De enige met wie hij echt een goeie band heeft is met Juliet zelf. Samen maken ze een boomhut in een van bloesembomen in het grote bos vlakbij hun huis. Dagenlang wil haar broertje, Levi, naar de boomhut. Als Juliet en Levi op een ochtend een jongeman in de hut vinden, schrikken ze zich dood. Toch blijkt al snel dat Levi het goed kan vinden met hem. Na een middag praten nemen ze afscheid, maar Levi vraagt Juliet telkens weer waarom 'die meneer' er nooit meer is. Juliet vertelt het haar ouders en ze zijn het er over eens dat ze hem op moeten zoeken. Elke dag wil Levi, Samir Nasri, Arsenal' nummer 8, opzoeken. Minimaal 3 keer per week staat Juliet langs het trainingsveld. Als Levi op een dag plotseling in het ziekenhuis terecht komt vanwege verkeerde medicijnen is Juliet verschrikkelijk verdrietig. De enige die haar kan troosten is Samir.
Ik zoek nog rollen voor de vriendinnen van Arsenaldudes
Dit heb ik van je nodig:
Een naam + achternaam:
Een Foto + beschrijving van het uiterlijk:
Een beschrijving van het karakter:
Een beschrijving van je relatie met je voetballer:
Extra:
Ik moet ook nog een beste vriendin. Dat kan eventueel ook een vriendinnetje van een Gunner zijn!
Ik kies de beste niet de eerste en reserveer niet!
[ bericht aangepast op 12 april 2011 - 17:44 ]
'Memories go where we go, they're like a suitcase you never lose. -'