• Hi, (:

Ik heb ene gedichten-wedstrijd lopen. Ik heb een jurylid nodig. Ik heb er al 2, maar één iemand stuurt geen punten door. Dus zou ik willen vragen als iemand jurylid zou willen worden en dan jouw punten geven. Ik zou graag verder willen gaan, maar dat gaat niet.

x

Als ik er alleen maar gedichten voor moet beoordelen wil ik dat wel doen hoor ;'D
    Maar ik ben ook geen professionele gedichten beoordeler hoor ;o

effort never betrays you

Dreamwalker schreef:
    Als ik er alleen maar gedichten voor moet beoordelen wil ik dat wel doen hoor ;'D
    Maar ik ben ook geen professionele gedichten beoordeler hoor ;o

Maakt nis uit, hoor! Het is alleen dat je mij via pb zegt wat voor cijder je dat gedicht geeft. Zal ik je erbij zetten? Maar wil je dan wel meteen via pb, in volgorde, de punten doorsturen?

Elastic schreef:
    (...)

Maakt nis uit, hoor! Het is alleen dat je mij via pb zegt wat voor cijder je dat gedicht geeft. Zal ik je erbij zetten? Maar wil je dan wel meteen via pb, in volgorde, de punten doorsturen?

Is goed!
    Dus voor zover ik begrijp is een deel van de gedichten wel al beoordeeld geweest door een derde jurylid en een paar andere niet. En van die andere moet ik nu de score naar jouw doorsturen? ;'D

[ bericht aangepast op 11 april 2011 - 13:11 ]

effort never betrays you