• Lolol, Rihanna, lolol.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh snap!! :') LOLOLOLOL _O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    WHAHAAHA, GLOZELL (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eigenlijk best wel grof.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LMAO

    Horan schreef:
    Eigenlijk best wel grof.


    Hoezo nou weer? :'D
    Actie = Reactie


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het dringt niet door.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk dat ik hem snap ;'D


    effort never betrays you

    Ik vind het trouwens ook best wel apart dat ze eerst wordt geslagen door Chris Brown, bij hem weg gaat, vervolgens weer bij hem terugkomt omdat hij haar een ipod met diamantjes geeft, daarna weer bij hem weg gaat, een liedje schrijft over een rude boy waarmee ze het wil doen, later weer een liedje schrijft over sm, en twee weken geleden met de verklaring kwam dat ze in het echt ook van sm houdt, en het fijn vindt om geslagen te worden tijdens de seks.

    Zo, dat was een lange zin.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Haha, dat wijf is echt geweldig :') En dat Justin Bieber Baby ding is goud waard :')


    Olive

    Hahaaa


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    LALALALALA schreef:
    Ik vind het trouwens ook best wel apart dat ze eerst wordt geslagen door Chris Brown, bij hem weg gaat, vervolgens weer bij hem terugkomt omdat hij haar een ipod met diamantjes geeft, daarna weer bij hem weg gaat, een liedje schrijft over een rude boy waarmee ze het wil doen, later weer een liedje schrijft over sm, en twee weken geleden met de verklaring kwam dat ze in het echt ook van sm houdt, en het fijn vindt om geslagen te worden tijdens de seks.

    Zo, dat was een lange zin.


    Ach als ze er echt van houd is dat nog niet erg, maar dan moet ze niet zo schijnheilig doen als ze ook echt klappen vangt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Rihanna's new single's called: 'What's my name' because Chris Brown hit her too hard.

    ook zo lullig. xd

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 12:25 ]


    It's time to be happy again.