• Ik doe niet aan vriendjespolitiek en kies de bste!
    Hee,ik ga een nieuwe serie maken. Ik vertel lekker niet waar het over gaat. Want dan krijg ik weer na-apers. Daar heb ik geen zin in^^
    Dan nu de rollen:
    Beste vriendin hoofdrol:
    Nog een keer beste vriendin hoofdrol:
    Moeder hoofdrol:
    Beste vriendin moeder hoofdrol:
    Nog een keer beste vriendin moeder hoofdrol:

    O ja,TH komt er ook in voor^^
    Maar dan niet meer als bandxD
    Als ik meer weet zet ik er wel bij^^

    Zet in een tekstje je hobby's karakter enzo..


    Music is the new sex

    Wil niemand een rol:O


    Music is the new sex

    Beste vriendin Hoofdrol

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17??

    likes; TH, Hello Kitty, Gloomy Bears, Chocolade, ice Cream

    Hates; TH Haters, Fietsen, Winter, Spinnen, Huppels

    Plaatje; http://lh6.ggpht.com/lilaliss/R8sthOZyLXI/AAAAAAAACQI/JEC-G3gpqyU/eva_longoria_bebe01.jpg

    Karakter; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, grappig, betrouwbaar, behulpzaam

    Tekstje;

    heey Biatch!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn; Gitaar spelen, zingen, schrijven, dansen, acteren, shoppen, en leuke jongens zoeken =D. Mijn verslavingen zijn; hello kitty, gloomy Bears, Shoppen, Chocolade, Ice Cream. Mijn karakter is; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, grappig, betrouwbaar, behulpzaam. En verder heb ik eigenlijk niks te vertellen [a]!

    Byez<3

    andere beste vriendin

    http://partyflock.nl/images/user/784482_large.jp
    tekstje
    hey ik ben lindsay ik ben 16 mijn hobie's schoppe en paardrijde en zo ik ben lief en verlege maar waag het ni men vriende iets te doen dan bijt ik :P wil je nog iets wete nouw hou me weg bij mugge want dan heb ik nouw je late we zegge k ben alergis meer wete vraag het dan maar he en ik haat huppels en k luister altijd muziek th en zo


    XxX mij


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Beste vriendin Hoofdrol

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17??

    likes; TH, Hello Kitty, Gloomy Bears, Chocolade, ice Cream

    Hates; TH Haters, Fietsen, Winter, Spinnen, Huppels

    Plaatje; http://lh6.ggpht.com/lilaliss/R8sthOZyLXI/AAAAAAAACQI/JEC-G3gpqyU/eva_longoria_bebe01.jpg

    Karakter; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, grappig, betrouwbaar, behulpzaam

    Tekstje;

    heey Biatch!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong! Mijn hobby's zijn; Gitaar spelen, zingen, schrijven, dansen, acteren, shoppen, en leuke jongens zoeken =D. Mijn verslavingen zijn; hello kitty, gloomy Bears, Shoppen, Chocolade, Ice Cream. Mijn karakter is; Bitchy, Lief, Koppig, Eigenwijs, grappig, betrouwbaar, behulpzaam. En verder heb ik eigenlijk niks te vertellen [a]!

    Byez<3

    Ik zou graag alleen een tekstje willen^^


    Music is the new sex

    ik heb alleen tekstje denk ik


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    ik ebn 18 jaar en altijd vrolijk en kan best snel melig worden
    Ik kan ook wel verlegen worden maar dan alleen door complimentjes
    ik hou van skaten en waar ik echt niet van hou is van mensen die denken dat ze alles zijn
    vedder sta ik altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    en ik ga de deur nooit uit zonder mijn mp3
    maar ik moet ne gaan mijn mob gaat af mzzl (K) HVJ


    You can't touch music but music touch you

    Tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    ik ebn 18 jaar en altijd vrolijk en kan best snel melig worden
    Ik kan ook wel verlegen worden maar dan alleen door complimentjes
    ik hou van skaten en waar ik echt niet van hou is van mensen die denken dat ze alles zijn
    vedder sta ik altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet vallen
    en ik ga de deur nooit uit zonder mijn mp3
    maar ik moet ne gaan mijn mob gaat af mzzl (K) HVJ

    Welke rol?


    Music is the new sex

    Beste vriendin hoofdrol ^^


    Hello people, Ymke is in tha house!
    Jaja, ik heet Ymke, rare naam hé? Ik ben er zelf echt niet blij mee. Maar oke, don't worrie's, be happy, zeg ik altijd maar! Oja: Ik heb donkerblond haar en iets van grijsblauwe oogjes. Mijn grote voorbeeld is Bill Kaulitz, zanger van die ubercoole Tokio Hotel band. Vanaf het begin ben ik al fan. Nu ik het er over heb: Ik ben fan van Skelanimals, roze en zwart, schattige rommeldingetjes, Gloomy bears, ijs, milkshake's, slushpuppies en lekkere jongens zoals Billieboy, Tommi, Gussie en Georgje! En m'n hobbys zijn party's houden, rotzooi trappen, shoppen, muziek luisteren en met vrienden rondhangen. Die noemen me een betwetertje en een koppige ezel, maar dat valt 100% mee, vind ik dan! Maar hé, ik stop, ik heb net die nieuwe vette hit van Tokio Hotel op m'n iPod gezet, dus ciao!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!