• Ghehe ookal heb ik blijkbaar veel verhalen -ik vind het meevallen?-, ik heb toch nog een idee.

    Harry krijgt het hard te voorduren als hij in de rechtszaak zit als hij tovenarij heeft gebruikt in het bijzijn van een muggle. Er wordt hevig tegen hem aangeklaagd door een onbekend meisje, maar Harry had haar inderdaad zien staan toen hij tegen de Dementors vocht om zijn neef te helpen. Ze deed niets, ze bleef daar maar staan en getuigde dat Harry zijn magie gebruikte om te pronken: Er waren geen Dementors. Toch weet Professor Dumbledore, Harry vrij te spreken en wordt Harry niet van Hogwarts afgestuurd.
    De week erop, als Harry naar school gaat, komt hij het meisje tegen. Ze krijgt voor het eerst les op Hogwarts. Ze is ingedeeld bij Ravenclaw en zit bij veel lessen bij Harry in de klas. Plots doet ze doodnormaal en ontkent ze dat er ooit iets is gebeurd, waar zij voor heeft moeten getuigen. Harry vertrouwt haar niet, maar overal waar hij en zijn vrienden gaan, is zij.

    Ze werd door Professor Dumbledore al meteen aangesproken met: ‘Lang niet gezien, […]’
    Wat als het […]’s plan is om Dumbledore’s army van binnenuit te vernietigen. Harry is hier van overtuigd, maar buiten hijzelf en Hermione weet hij niemand te overtuigen.
    Wat als […] al die tijd aan het tijdreizen was? En alles wat er gebeurde al gebeurd was, maar ze alles kon veranderen door op te komen dagen. Hoort ze bij Voldemort of werkt ze voor Dumbledore?



    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?
    Origineel?
    Zou je het lezen?
    Naam voor de hoofdpersoon: Bonnie of Caroline?

    Bedaaaaaankt! _O_

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 12:58 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen.
    Eh.. geen idee. :'D
    Ja, ik wil er een!
    Joaaa. (:
    Ja dôh.
    Caroline. (:


    everything, in time

    I need a title! :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen,
    Ticking Around In Time?
    Ja (:
    Jap,
    Ja.
    Ik zou beide niet doen, voor de verhalen die je het laatste hebt geopend, heb je die namen al gebruikt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    doen!!!
    Not as innocent
    zou ik niet doen
    ja!
    Ja!! Wil je me waarschuwen als hij on staat?
    Caroline


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Doen !!!!
    Bad time Good time
    Ja
    Absoluut
    Uhhu , laat me weten als ie on staat
    Bonnie


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey