• De mensen tegenwoordig worden volgens mij steeds zieker en zieker. Een vrouw spuit haar acht jarige dochter in met botox, een man gooit zoutzuur in het gezicht van een oudere vrouw, schietpartij in Alphen aan de Rijn.
    Dat is toch niet normaal, of ligt het aan mij? :O


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Met deze gedachte loop ik ook al een paar dagen rond..


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    ik begrijp je helemaal..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    en vergeet de 835 moorden in 1 week niet (daar heb ik ee topic over)


    Shoganai i ne~

    Idd, mensen worden zieker.

    Nee, het is niet normaal. Maar ik geloof dat er soms echt wel ergere dingen gebeuren, al is dit al erg, maar die brengen ze niet in het nieuws. En ergens hebben wij de wereld zo gemaakt,nu niet persé wij,maar wel onze voorouders enzo. Misschien niet hun persoonlijk( voor als je je aangevallen voelt),maar wel de generaties.

    Ik snap het ook niet hoor. Dan ben je echt gewoon ziek in je hoofd:S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Flawless schreef:
    Nee, het is niet normaal. Maar ik geloof dat er soms echt wel ergere dingen gebeuren, al is dit al erg, maar die brengen ze niet in het nieuws. En ergens hebben wij de wereld zo gemaakt,nu niet persé wij,maar wel onze voorouders enzo. Misschien niet hun persoonlijk( voor als je je aangevallen voelt),maar wel de generaties.


    ik denk dat het vooral deze generatie is, en het word steeds erger..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    echt heel erg zeg...

    Die moeder die botox aan een klein meisje geeft die is erg ziek in der hoofd.mr das mijn mening..

    En in alpen aan de rein zoww, ik zat echt met open mond naar te kijken, ik vind het eecht heel erg voor die mensen :S


    What is youre favo scary movie?

    Dit is echt erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    MvrDracula schreef:
    echt heel erg zeg...

    Die moeder die botox aan een klein meisje geeft die is erg ziek in der hoofd.mr das mijn mening..

    En in alpen aan de rein zoww, ik zat echt met open mond naar te kijken, ik vind het eecht heel erg voor die mensen :S

    Inderdaad. Het is raar, je gaat naar boodschappen doen. Maar je komt niet meer terug. Mweh, ik moet er niet aan denken :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Nou, het gebeurd al in het klein op school. Die bitches (die zichzelf eerst mijn vriendinnen noemden) die me het leven zuur proberen te maken maar ondertussen wel zeggen dat ze "het er zo moeilijk mee hebben" als een gepest meisje van onze school zelfmoord pleegt.. Zelfde geld ben ik de volgende. Hebben ze dan ff niet door.


    ars moriendi

    Penelopy schreef:
    (...)

    ik denk dat het vooral deze generatie is, en het word steeds erger..

    Mmh,ja,maar ik had het eigenlijk over de uitvindingen van de negatieve dingens zoals wapens en bommen enz. Want ik denk als zij er niet waren dan hadden mensen er ook geen gebruik van kunnen maken. Nu grote kans dat iemand anders dat zou uitvinden,maar je hebt wel gelijk deze generatie maakt het veel erger.

    dit klinkt dom en je mag me uitlachen maar ik loop echt al heel lang met dit gevoel.

    dat dit het begin van het einde is. die aardbevingen in japan enzo. ik voel me er gewoon niet meer goed bij.

    raplove schreef:
    dit klinkt dom en je mag me uitlachen maar ik loop echt al heel lang met dit gevoel.

    dat dit het begin van het einde is. die aardbevingen in japan enzo. ik voel me er gewoon niet meer goed bij.

    Je bent niet de enige, het zou me niets verbazen als Europa volgende week getroffen word door een aardbeving/tsunami.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik heb het gevoel dat het pas net begint.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen