• [Ja dit hoort hier !! XD]

    Jullie hebben vast wel gehoord van de Sims Middeleeuwen ;D.
    Nou, die hebben wij.

    ff korte uitleg. je ben in begin een vorst [koningin] en je moet questen doen [opdrachten]

    Bij een opdracht moest ik goed in zwaardvechten..
    Nja, leren enzo.. en toen moest ik van een kerel in een put springen met een monster erin,, die moest ik verslaan.. nja dat gedaan..
    alleen waar was die voorbereiding voor?
    Voor het vechten met Chinchilla's....

    & bij nog een opdracht moest ik een opdracht doen.. was iets met een heks/tovenaar.
    Nja, op gegeven moment moest ik die kerel gepassioneerd zoenen o-o en daarna oja doen.. om 1 of ander vaag ring op te laden..
    & vervolgens trouwens !! .. Kut opdracht XD alsof ik niet zelf mag kiezen met wie me poppetje trouwt XD

    Ow en bij nog een opdracht.. Was ik een spion.. [ander poppetje dus] en blijkbaar was de vorst [waar ik een fcking half uur mee bezig was ! XD] een bedrieger.. en die heb ik dus MOETEN vermoorden..
    Nja, ik heb haar dus geconfronteerd [bad idea] en toen werd ik in de put gegooid met de monste ;D maar overleeft ;D en toen heb ik me vorst moeten vermoorden.. weg half uur werk XD.

    Nog meer mensen met geweldige ervaringen ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    geweldig xd
    :Y)


    Sometimes it's best not to care.