• Ik was eigenlijk opzoek naar de topic van de rel van deze zomer. Waarom? Gewoon. Volgens mij is hij verwijderd want ik kon hem niet vinden.
    Maar ik was dus allemaal aan het zoeken en ik zal allemaal van die oude topics terug te lezen. En sommige herkende ik nog. En bij sommige lees ik de titel en dan denk ik: 'Is dat al zolang geleden?'


    De topics heb ik ondertussen na veel zoeken terug gevonden. Mij lijkt het immers niet verstandig om de topics in het topic te plaatsen maar als je de topics wilt wil ik ze best in een PB sturen

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 17:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Idd. Echt heel vaag. Ik kan me het begin van het schooljaar niet eens meer herinneren.


    Food.

    Waren er dan rellen?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    Waren er dan rellen?

    Ik heb ook mijn lijst met topics wel eens door gekeken, en ik zag ook allemaal dingen uit mijn begin tijd hier op Q. Grappig om terug te lezen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wij verwijderen amper topics, het zou me verbazen moest die verwijderd zijn. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oke.


    -

    Ik ging bij jou history te kijken, ja ik ben een stalker, en nu zie ik zo een topic van Bo, haha. Hilarisch, lol.

    Haha, dat denk ik dus ook wel eens :') maar soms denk ik ook: was het nog maar zo kortgeleden?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kan me niks van een rel herinneren, anders zou ik wel een zoekpoging willen wagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crowd schreef:
    Idd. Echt heel vaag. Ik kan me het begin van het schooljaar niet eens meer herinneren.


    Alleen maar tranen van geluk

    Die (H)voetbal- rel? :')


    ars moriendi

    TheBoss schreef:
    Kan me niks van een rel herinneren, anders zou ik wel een zoekpoging willen wagen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Offtopic 200 was verwijderd dacht ik?
    Maar ik vind het ook leuk om oude topics te herlezen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kan me daar niks van herinneren..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Crowd schreef:
    Idd. Echt heel vaag. Ik kan me het begin van het schooljaar niet eens meer herinneren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.