• (Geen idee waar dit topic moest)

    Maar wie heeft er nog meer van deze plaatjes?



    Misschien hebben ze een naam ofzo, maar geen idee waar ik ze moet
    vinden. Vond deze toevallig op iemands profiel :Ä


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, doet me denken aan 'Herkenbaartweets'. Een profielsite op Twitter, die elke dag dit soort plaatjes tweet. Handig als je twitter hebt?
    Link

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 19:40 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    Haha, doet me denken aan 'Herkenbaartweets'. Een profielsite op Twitter, die elke dag dit soort plaatjes tweet. Handig als je twitter hebt?
    Link

    Ja, die heeft dat allemaal van Tumblr. Want die foto's zijn orgineel van Tumblr, haha.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ja, die heeft dat allemaal van Tumblr. Want die foto's zijn orgineel van Tumblr, haha.

    Ja, weet ik haha, maar ik heb geen Tumblr. 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    (...)
    Ja, weet ik haha, maar ik heb geen Tumblr. 8D

    Oh.. lol. Daar is het veel leuker, haha.

    He ja, lijkt er wel beetje op :'D
    Er was er ook zo een van reclame plaatje met plens water in je gezicht.. o-o

    Dus heeft echt niemand deze plaatjes?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ja, die heeft dat allemaal van Tumblr. Want die foto's zijn orgineel van Tumblr, haha.


    Maak daar maar 4chan van. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Maak daar maar 4chan van. ;D


    lol inderdaad


    As travars

    op www.weheartit.com kom ik er ook nog wel eens eentje tegen.. ik zou alleen niet weten op welke tags je moet zoeken als je zó'n plaatje wil. -a-


    It's time to be happy again.