• Ja, het klinkt raar, na 1 keer uitgaan enzo.
    Maar, ik ben dus vandaag met een jongen, die ik al 6j ofzo ken, naar de cinema geweest, naar 'Black Swan' gaan kijken :D Nu, in die film gebeuren rare en soms (volgens mij) enge dingen. En ik was zo in J zijn arm aan het knijpen (niet te hard natuurlijk xD) en ineens pakt hij zo heel lief mijn hand vast!!!! *smelt*
    En iets erna verstop ik me zo helemaal achter mijn armen en hij pakte me vast en trok me naar zich toe!!! *smelt nog meer*
    1 probleem, ik zie hem nu 2 weken niet meer omdat hij naar Italië gaat... *sterft*
    Wat moet ik nu O.o
    Sorry, wou het gewoon even kwijt!! :P
    Nog leuke verhalen iemand?? xD

    Xx(K)

    cute ;3

    en behalve dat ik gew al de hele week niet kan slapen en ik morge ruzie heb met een leraar op school heb ik nix te vertellen xD

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 23:35 ]


    Only those who listen can hear

    BlackHell schreef:
    cute ;3

    en behalve dat ik gew al de hele week niet kan slapen en ik morge ruzie heb met een leraar op school heb ik nix te vertellen xD

    Voordeel: ik heb pas 3 mondelinge examens gehad deze week, dus geen school meer, jeeeeej!!!
    Waarom slaap je slecht?? O.o

    Ah das lief.

    Ben bijna jarig.
    Ben chagrijnig.
    Morgen vader jarig.
    Dinsdag gitaar examen dat ik ga verknallen.
    8 april oma en tante jarig.
    Volgende week 2 proefwerken.
    Pw Frans nog geleerd.
    #Pissed :X

    Hihi lieeef :3.
    Ik ben ook verlieefd <3. Hihi.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    hahaha wat eng, ik ben met een gast die ik altijd Jay noem, naar black swan geweest en hij pakte ook mijn hand beet en alles hehe xD dus vind het nogal grappigg (en beetje eng toeval) dat ik dit nu lees, want ben nu ook met hem aan het skypen haha


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dat is wel ech lief.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aah wat lief:D
    Ben blij voor je!


    Heart in an amor.

    Some schreef:
    Hihi lieeef :3.
    Ik ben ook verlieefd <3. Hihi.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ahww.,.. lieef ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Voordeel: ik heb pas 3 mondelinge examens gehad deze week, dus geen school meer, jeeeeej!!!
    Waarom slaap je slecht?? O.o


    geen id ><
    sorry voor de late reactie ;x


    Only those who listen can hear

    Aaah wat schattig<3
    Leuke verhalen nee totaal niet, mijn beste vriend die ik stiekem heel leuk vind heeft sinds kort een vriendin, en die mag ik totaal niet :S Balen!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    leuke verhalen?
    zeker xD
    maar die blijven lekker voor mezelf (A)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ahw, zoooo lief! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    shithead schreef:
    Aaah wat schattig<3
    Leuke verhalen nee totaal niet, mijn beste vriend die ik stiekem heel leuk vind heeft sinds kort een vriendin, en die mag ik totaal niet :S Balen!

    Heb ik ook bij mijn beste vriend (mijn ex :p) zijn nieuwe vriendin zet hem aan tot roken, spijbelen, drugs en blablabla dus heb ik heel lief btegen die vriend gezegd dat ik hem NIET wil zien als zijn vriendin erbij is en als ze er toch bij is, ben niet echt de liefste versie van mezelf xD

    BlackHell schreef:
    (...)

    geen id ><
    sorry voor de late reactie ;x

    Oei, ja dan is het wel stom als je niet weet waarom je slecht slaapt :S Kzou zeggen probeer eens van die relaxerende geurkaarsen aan je bed te zetten en pas uitdoen als je wilt gaan slapen. Dat heeft bij mij enorm geholpen om te ontspannen en sindsdien slaap ik als een roosje :p