Het lijkt me leuk om samen met iemand een story te gaan schrijven. Ik vind het leuk om ideeen te verzinnen en het lijkt me leuk om samen met iemand 1 van die ideeen uit te werken
Interesse?
Ik zal even wat ideetjes neerzetten
Ninte wordt heel erg gepest. Ze besluit zelfmoord te plegen. Het lukt, maar dan blijkt dat ze een geest is geworden. samen met een andere beginnende geest gaat ze de geestenwereld ontdekken en proberen ze mensen te helpen
Wat als Atlantis nog bestaat? Wat als er mensen in de verzonken stad Atlantis wonen? De 13 jarige Lucy ontdekt deze wereld en langzamerhand wordt ook zij een onderwater wezen
Iedereen kent wel de shape shifters van Twilight. Mensen die in weerwolven kunnen veranderen. In het dorpje La Romieu wonen ook shape shifters. Alleen dan hele anderen. Hier zijn het meisjes die in katten veranderen.
Iedereen zegt wel dat heksen niet bestaan. Maar ze bestaan wel. Dominique is de leider van een grote groep heksen. Als er een groep heksen ontsnapt moet Dominique ze gaan zoeken en komt ze terecht in de echte wereld
Allemaal ter plekke verzonnen
[ bericht aangepast op 5 april 2011 - 20:05 ]
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one