• Maak mijn serie bitte hij noemt Revolution en is nu al voor de eerste keer 89x gemaakt hij staat er ng geen week op en ik heb al 4delen en deel 2 staat van boven bij beste Quizlets. Ik hoop dat jullie hem willen maken LOve.x3

    http://www.quizlet.nl/serie/13024/revolution/


    *He's the one.

    kaka mijn titel mislukt!! -_-'


    *He's the one.

    die doe ik al en hij is leuk:D

    I know dus de rest moet het ook doen x'D


    *He's the one.

    nee je titel is niet mislukt hij is cool! Mooie kleur^^


    Only losers can act the way you do

    schat miste je!! srry dat ik je verwaarloosde:$


    *He's the one.

    schat miste je!! srry dat ik je verwaarloosde:$
    Ik verwaarloosde jou ook:$ (omg ik schaam me)


    Only losers can act the way you do

    OMG dan schamen we ons met 2....x'D maar ik had het de laatste 3dagen moeilijk ik zeg het ej in een pb wcht!!


    *He's the one.

    OMG dan schamen we ons met 2....x'D maar ik had het de laatste 3dagen moeilijk ik zeg het ej in een pb wcht!!
    Ik schaam mij omdat ik de borsten van 1 van mijn 2 juffen heb gezien x'D Heel grappig eigelijk ik vertel het je...


    Only losers can act the way you do

    OMG echt x'D


    *He's the one.

    Dus de jongen die naast mij zat snapte iets neit van wiskunde. Omdat we van voor zitten komt ze voor onze bank staan en leunt ze voorover. Ik doe rustig voort en hoor mijn achterbuur super hard lachen. Ik kijk dan rond wat blijk dat doordat ze voorover is gaan leunen haar T-shirt met v-hals naar voor is gekomen en je de bh en de borsten van de juf zach. Heel de klas lag plat van het lachen en ik viel van mijn stoel en toen zei de juf 'Emilie! Je moet wel blijven zitten op je stoel hé!' Toen kreeg ik nog een hardere slappe lach en geraakt een tijdje niet recht en toen ik op mijn stoel zat zach ik dat écht IEDEREEN aan het lachen was :$


    Only losers can act the way you do

    x'D hahah schat toch lol x'D


    *He's the one.