• Perfection [Twilight related]

    Melody is Bella's tweelingzus, en zijn tegenpolen. Vanaf haar 4e doet Melody al fanatiek aan ballet, en ze is vastbesloten om de beste ballerina ter wereld te worden. Tot haar moeder Renee hertrouwd met Phill. Bella en Melody verhuizen naar Forks, waar hun biologische vader nog steeds woont. Bella wordt verliefd op de prachtige, maar rare jongen Edward. Melody voelt zich alleen, achtergelaten en onbegrepen. Dan is er ook nog John, de man die het leven nog net iets erger maakt, en de mensen op school wie haar zo afschuwlijk negeren en pesten. Langzaam maar zeker verliest ze de grip op de realiteit, en wordt ze meegezogen in de draaikolk genaamd; 'perfectie.'


    Willen een van jullie hier een cover bij maken? Het liefst nog met een mooie quote erbij, je mag 't heelmaal zelf verzinnen. (:
    Het hoeft alleen maar aan deze eisen te voldoen, en voor de rest laat je creativiteit los!
    1. Iets met Ballet
    2. Dit plaatje;


    3. Perfection (+eventueel een mooie quote) er door heen geschreven.
    En nog even een dringende vraag:

    Zal ik er een love story van maken (Jasper/Emmett/Wiedanook), of zeggen jullie dat het al zo goed is? SUPERBEDANKT!

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 19:16 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik kan het wel even gaan proberen


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    BlogSpot schreef:
    Ik kan het wel even gaan proberen


    Dankjewel!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik kan dat niet:(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nog iemand?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    ik wil wel proberen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    ik probeer ook wel wat. :)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    is dit iets?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    is dit iets?



    Ja, mooi, alleen zou je dat meisje iets meer willen blenden, dat het zegmaar iets vloeiender is? Dan isdie helemaal goed (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.


    zo goed?
    link naar de foto


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Pernilla schreef:
    (...)

    Ja, mooi, alleen zou je dat meisje iets meer willen blenden, dat het zegmaar iets vloeiender is? Dan isdie helemaal goed (:


    Ik zal er na het eten even naar kijken.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    nog iemand wat proberen of niet?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik zal is even kijken of ik wat kan maken ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille



    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille