• Yup, ik zat vrijdag bij wiskunde en ik heb dus een hele grappige stomme blunder gemaakt.
    De docent had uitgelegd aan een leerling hoe je de wortel van iets moest uitrekenen. Oké, hij had het uitgelegd en er schoot een vraag in mijn hoofd. Oke, ik vroeg het dus: "Waarom heet het wortel en niet komkommer?" En hij keek me met een dom gezicht aan. I mean, HALLO? Lach me niet uit, lol.

    Mag ik steun/troost? 8D


    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 22:24 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Je begon goed, maar het eindigen was een beetje jammer haha. Nee, best een normale vraag hoor :P


    Life is hard and then we die

    Maakt niet uit ik heb ok altijd van die stomme actie's

    Nee, het is dom (krul)

    Haha, you rock! Hij had gewoon antwoord moeten geven, er zijn toch immers geen domme vragen maar alleen maar domme antwoorden?
    Oh en ik denk dat het een wortel heet omdat dat tekentje wel iets weg heeft van een hele lelijke wortel (nerd)
    Eigenlijk vind ik 't nu best wel een slimme vraag =O *gaat 't maandag bij wiskunde vragen*


    “Love is a contradiction.”

    Het is eigenlijk een hele logische vraag.
    heeft hij nog antwoord gegeven,wand nu ben ik wel nieuwsgierig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Het is eigenlijk een hele logische vraag.
    heeft hij nog antwoord gegeven,wand nu ben ik wel nieuwsgierig.


    Lol nee, die gast haat mij denk ik gewoon..


    We accept the love we think we deserve.

    HAHA, ik zou dat ook wel kunnen vragen. Ik zie de humor er wel van in.


    live the life you love

    AHAHAHA.
    En wat zei hij? Heeft hij je nog geantwoord? XD
    Ik ga dat ook vragen aan mijn wiskunde leraar. Gat hij me vast raar vinden xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Volgende keer neem in de augurk van 135 ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    HAHAHAHA 'de komkommer van 16' xd


    None but ourselves can free our minds.

    Je weet tenminste wat het is...
    Als ik tegen mijn vriendin begin over vierkantswortels, denkt ze echt dat ik praat over vierkante wortels en kan ze me ook zo aankijken met een blik van "Juist ja, ik snap je totaal niet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nou ja zeg. Als wiskunde leraar had hij het antwoord daar op moeten weten. Hij keek je gewoon stom aan omdat hij geen antwoord wist.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haha, die vraag stel ik me ook altijd met dat gedoe.
    Helaas werken we nu met iets anders, want de wortel van iets aftrekken is simpelll. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RVertonghen schreef:
    Nou ja zeg. Als wiskunde leraar had hij het antwoord daar op moeten weten. Hij keek je gewoon stom aan omdat hij geen antwoord wist.


    mee eens.


    Better hurt feelings than no feelings at all

    Haha. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'