• Ik had een story in me gedachten maar hij gaat wel over Justin bieber.

    .. 'weet nog geen naam' is een prinses, ze is de prinses van Atlanta en ze heeft een goede opvoeding gekregen en ze is steeds zeer beleefd en Justin bieber mag op een keer voor haar zingen, dat vind hij natuurlijk eer maar toen hij begon tezingen voelde de prinses gevoelens voor Justin opborrelen. Maar dat mocht niet want ze was al verloofd, maar op een keer maakte ze twitter aan omdat ze contact op wou nemen met Justin. Ze zei tegen hem dat ze de prinses was maar dat geloofde hij dus niet dus ze haalde haar beste vriendin er bij en ze vroeg of zij msn voor haar wou maken omdat de prinses er nog niks van snapte omdat ze nog nooit eerder op de computer was geweest. En ze deed haar cam aan op msn en Justin kon zijn eigen ogen niet geloven, en stiekem snacht's gaan ze naar elkaar toe tot dat haar lijfwacht haar ziet en krijgt ze ruzie met der vader maar trekt ze niks van aan. Ze zegt dat ze ook een normaal leven wilt, maar opeens kwam er allemaal roddels over dat Justin en zij daten. Haar vader beveelt haar dat ze Justin niet meer mag zien. Maar ze loopt van huis weg en ze gaat naar Justin, maar Justin zegt dat dit geen goede oplossing is dus hij stuurt haar terug naar huis, totdat haar vader zegt dat ze wel met hem om gaan op 1 voorwaarden...

    Doen of niet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    stoeer:Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    stoeer:Y)

    doen of niet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    DOEN!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Zekers doen

    Het spijt me dat ik het zeg, maar ik zou het niet doen.


    We accept the love we think we deserve.