• [of dat hier hoort weet ik niet... Anders word hij wel verzet ;D]

    Ehm, jah. Ik kwam er dus vandaag achter dat die prullenbakjes achter je Abbo's niet recht onder elkaar staan..

    Hoort dat zo??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik zag het gisteren ook, erg vreemd, het is ook niet zo dat als de titel korter is dat het prullenbakje dichterbij staat dan bij een lange titel, toch? Vreemd.

    Ik heb even gekeken en ze staan dus niet aangepast aan de titel, als dat nou zo was, dan zou ik het niet erg vinden, maar nu vind ik 't een beetje raar.

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 13:42 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Daar kwam ik gisteren ook al achter...

    -Stiekem vind ik et zo nu wel handiger-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uhm bij mij staan ze allemaal recht onder elkaar :X


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ze staan toch gewoon recht? Alleen komt er nu zo'n balk als je er over heen gaat.
    Of ligt dit nu aan mij?


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ze staan toch gewoon recht? Alleen komt er nu zo'n balk als je er over heen gaat.
    Of ligt dit nu aan mij?


    Jah die balk komt dr bij mij ook. Alleen bij mij staan die prullenbakjes dus niet recht onder elkaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij mij staan ze ook zo, ik vindt t'wel geinig en handiger. Het is wat meer overzichtelijker, ergens.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het is op die manier gewoon overzichtelijker, om te voorkomen dat je het verkeerde verhaal weggooit.

    Junns schreef:
    Uhm bij mij staan ze allemaal recht onder elkaar :X


    Have you ever been alone in a crowded room?

    bij mij staan ze gewoon recht..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bij mij staan ze nog gewoon recht onder elkaar


    dream, dare, fly!

    Bij mij staan ze gewoon recht onder elkaar hoor en als je over de story heen gaat komt er een grijs balkje. Zo kan je makkelijker je abo's verwijderen. Ik vind het echt superhandig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij mij staan ze gewoon recht op elkaar xD


    What is youre favo scary movie?

    Bij mij loopt het in een schuine lijn :'D


    -

    Ik vind dat wel handig ;'D


    effort never betrays you