• Nathalie Ariana Thomson, is achttien jaar, en woont haar hele leven al in de Londen, Engeland. Ze heeft net een relatie achter haar rug, maar wordt nog steeds gestalkt door haar ex. Toen ze zestien was woonde ze naast de Engelse profvoetballer Jack Wilshere. Als Nathalie een brief krijgt van Jack met een uitnodiging voor een gala van heel Arsenal FC ziet ze eindelijk haar vroegere buurjongen weer terug. Nathalie krijgt meteen weer een klik met Jack net zoals vroeger en feesten erop los op de dansvloer. Ze drinken alcohol, na alcohol, tot dat ze hartstikke dronken zijn en die nacht bij elkaar in bed belanden.
    De volgende ochtend worden ze geschrokken wakker en geeft Nathalie Jack de schuld voor wat er is gebeurd. Nathalie verbreekt woedend het contact tussen haar en Jack maar toch botst ze bijna elke dag tegen hem op. Ze krijgen een hekel aan elkaar dat alleen te stoppen is door een ding: liefde.


    Doen of niet?
    Titel?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen!

    English Love?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Doen!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wel doen en zou je het willen zeggen als je begonnen bent? (ik ga er nu gewoon van uit dat je het doet namelijk)

    En titel, pff, uh, Loving you for the hate.
    Geen idee, ben ik heel slecht in.. x]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Zeker doen
    Titels ben ik slecht in, ik lees eerst Reina's verhaal, en daarna help ik je verzinnen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen!
    Love will bring us back together(?)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wilshere schreef:
    Doen!
    Love will bring us back together(?)


    Die doe ik _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nicklas schreef:
    (...)

    Die doe ik _O_


    Haha jeaaj!(nerd)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Doen! Wat dacht jij dan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doen en titel; Hello, nice to see you again. / ben er slecht in


    MAG IK AARON?
    (nerd)


    all I want is the taste that your lips allow