• Oliver en zijn Vriendin, Grace, lijken samen het perfecte koppel, maar bij Oliver ligt het anders. Oliver kampt al jaren met een probleem die hij amper aan mensen kwijt wil. Hij heeft het alle theorieën bedacht, maar iedereen kwam hij op het zelfde probleem uit. Hij is Homoseksueel. Oliver kan nergens weg met zijn probleem want zijn vader is een echte "macho" met tatoos. Een echte man, met principes, zijn zoon zal kost wat kost normaal zijn.



    Dit verhaal is gebaseerd op waargebeurde feiten. Mijn broer heeft het zelf heel moeilijk gehad met het uitten van zijn homoseksualiteit. Ik ben er altijd voor hem geweest en daardoor is onze band sterker dan ooit. Daarom heb ik dit geschreven, speciaal voor hem. Ik wel even melden dat het einde niet echt gebeurd is, maar ik had een einde nodig en wil er mee tonen dat dit kan gebeuren.


    Lezen die handel, het betekend héél veel voor me.


    all I want is the taste that your lips allow

    It's time to try.. defying gravity.
    Kiss me goodbye, i'm defying gravity.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    iloveminke schreef:
    It's time to try.. defying gravity.
    Kiss me goodbye, i'm defying gravity.

    Haha, ja. Ik vond de titel (Vertaling; Zwaartekracht vinden.) er goed bij passen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Oliver is een vet lekkere naam, en ik ga m lezen. :9~

    Oeeh mooie titel!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil abo worden!!!!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wauw, leuk!
    Goed van je broer ^^
    Indd, ik klikte op de titel, omdat ik meteen dacht aan Wicked [de musical], waar die titel van is [van dat liedje dat iloveminke zei], k ben naar die musical geweest in london :'D
    Ik neem trouwens abo.

    Dat lijkt me extreem koel.
    -abo't-


    Felix

    ik hou al van het liedje ik ga zeker lezen

    TOMLINSON schreef:
    (...)
    Haha, ja. Ik vond de titel (Vertaling; Zwaartekracht vinden.) er goed bij passen (:

    to defy is toch to challenge or dare


    I lost myself in FM airwaves

    Narrator schreef:
    (...)
    to defy is toch to challenge or dare

    Trotseren dus -> Zwaartekracht trotseren.


    all I want is the taste that your lips allow