• Ik kan me er soms toch wel aan ergeren als mensen - sommige Bieberhaters - topics gaan openen over hem. Ik heb er niks op tegen, maar het zijn altijd alleen maar topics over hoe stom hij wel niet is, en zo. Niet aanvallend bedoeld of zo, degene, maar ik moest het even kwijt.

    Grapjes vind ik kunnen, maar echt zo'n haat topics daar erger ik me soms aan.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:40 ]

    Ik ben zelf een fan, en ja haat zaaien is niet leuk. Maar grapjes maken moet kunnen vind ik ;D

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:38 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    OH LOL dit word echt weer zo een ruzie-en-alles-topic-tussen-haters-en-fans volgens mij.

    grapjes kunnen, maar je kunt ook te ver gaan. aan de andere kant staan er ook altijd veel belieber topics over hoe leuk/geweldig wat dan ook hij is.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Acceptance schreef:
    OH LOL dit word echt weer zo een ruzie-en-alles-topic-tussen-haters-en-fans volgens mij.


    Oei, dat is niet mijn bedoeling. Ik moest het gewoon even kwijt.

    xLoveYouRick schreef:
    grapjes kunnen, maar je kunt ook te ver gaan. aan de andere kant staan er ook altijd veel belieber topics over hoe leuk/geweldig wat dan ook hij is.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik ben geen fan, maar irriteer me altijd wel aan die haat-topics. Grapjes kunnen wel. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Toendra schreef:
    Ik ben geen fan, maar irriteer me altijd wel aan die haat-topics. Grapjes kunnen wel. (:

    Dat vind ik nou ook, ik ben geen fan (er zijn maar 2 liedjes waar ik soms naar luister) maar zeker geen hater. Ik haat het gewoon echt hoe somige mensen ook op youtube bij liedjes reacties zetten van 'laat Justin Bieber dit maar eens nadoen'
    ik snap het echt niet, van muziek moet je genieten, als je iets of iemand niet leuk vindt, moet je er ook niet zoveel tijd aan besteden. Mijn mening...


    Love? No. I prefer cats.

    Toendra schreef:
    Ik ben geen fan, maar irriteer me altijd wel aan die haat-topics. Grapjes kunnen wel. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat is net hetzelfde als een paar jaar geleden met Tokio Hotel. Je zult er altijd hebben die van die topics gaan aanmaken. Gewoon negeren is de boodschap.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Niks haat, meningen en feiten:Y)


    =

    Dit is een haat topic tegen bieber haters.

    Beide kanten moeten zich gewoon inhouden.
    De haters moeten niet steeds zeuren/afkraken en de fans moeten niet steeds alles melden/gilden.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 21:41 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Perish schreef:
    Dit is een haat topic tegen bieber haters.


    Droogkloot. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die mensen zijn zielig weetje.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Acceptance schreef:
    OH LOL dit word echt weer zo een ruzie-en-alles-topic-tussen-haters-en-fans volgens mij.


    Save me from myself.