• Hee,
    Wie kent Within Temptation?
    En wat vind je het leukste liedje?

    Xies.
    ps. Ik vind dat ze hele mooie muziek maken, maar ik ken er niet zo veel...
    Dus ik kan hier ook even kijken, als ik er nog wat op mijn ipod kan zetten.

    Ik vind Utopia heel leuk liedje (:



    Maar Frozen ook :]

    Ik vind Memories & Angels echt prachtig van Within Temptation. Ik was echt superlang fan van hun.


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    Ik vind Memories & Angels echt prachtig van Within Temptation. Ik was echt superlang fan van hun.


    was...? :X

    Stand my ground, The Howling, Faster, What Have You Done.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 19:40 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ilovesana schreef:
    (...)

    was...? :X

    Ja, nu is het wat minder, vind hun liedjes nog erg mooi en alles, maar het is al dik twee jaar geleden dat ik Uberfan was. 8D


    Everything is worse without music.

    hahahhaaa zoveel :'D
    what have you done now vind ik t mooist


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Linyola schreef:
    (...)
    Ja, nu is het wat minder, vind hun liedjes nog erg mooi en alles, maar het is al dik twee jaar geleden dat ik Uberfan was. 8D


    Owja, ken ik wel, ik luisterde vroeger wel veel Nightwish, maar ik heb er volgensmij tevaak naar geluisterd ofzo, luister nu nooit meer naar x']

    Memories, Frozen, Utopia & Stand my ground. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Memories en nog wel meer. Ik vind ze eigenlijk allemaal prachtig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze zijn gewoon geweldig! Sharon haar stem is echt onwijs mooi, stiekem ben ik heel jaloers erop. :X
    Ik kan niet wachten tot september. <3
    En zelf vind ik de nieuwe liedjes Faster en Where is the Edge onwijs mooi. (':

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 19:28 ]


    They were never in fact homeless

    Ik ben met hun muziek op gegroeid,Ik vind ze nog steeds best goed maar het Gothic rock is er vanaf vind ik jammer daarom waren ze zo goed.
    Mja daarom luister ik het bijna niet meer.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot een paar weken terug xD

    Ze zijn wel goed. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Memories, Somewhere, Solemn Hour, Stand My Ground, What have You Done, Forgiven, The Howling, The Heart Of Everything, pff te veel :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Heeft iemand het album al, trouwens?
    Ik wil hem kopen, maar heb er nog geen tijd voor gehad.

    Verder heb ik wel de hele discografie op mijn iPhone, maar I'd Give My Heart, Restless en Towards the End zijn mijn favoriet ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ken ze (: echt fan ben ik niet ;P ben ik va niemand ;D maar vind ze mooi ;D en heb niet echt een favo nummer denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you