Ik heb twee story-ideeën in m'n hoofd en ik twijfel een beetje welke ik zal gaan uitwerken. Welke vinden jullie leuker?
1.
Een meisje is erg geïnteresseerd in de geschiedenis, en dan vooral de Victoriaanse tijd. Nadat ze een tattoo neemt, dat iets met dit tijdperk te maken heeft, ontdekt ze dat ze de kracht heeft om in de tijd te reizen. Om dat te doen, moet ze haar ogen sluiten en haar tattoo aanraken. Ze komt dan in de tijd terecht waar ze zo veel interesse in heeft. Wanneer ze weg is uit haar eigen tijd, staat de tijd daar stil. Ze moet kiezen tussen de liefde van haar leven die ze tegengekomen is in de victoriaanse tijd, of teruggaan naar huis.
2.
Lily ontdekt dat sprookjes inderdaad echt zijn. Niet alleen dat, maar de personages uit de sprookjes zijn gevlucht naar de echte wereld, vanwege een oorlog in sprookjesland. Ze dringen zich aan haar op, pesten haar of staan erop in haar huis te wonen en Lily moet ze zo lang verborgen houden voor haar ouders, vrienden en familie, tot ze weer veilig naar huis terug kunnen.
Some people feel the rain, others just get wet.