• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:46 ]

    Een regenboog. Van roze naar blauw in je haar ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je kan ook stukken van je haar laten bleken en laagjes nemen, misschien is dat wel leuk?


    *insert philosophical cringe expression here*

    @Maryland Bedoel je dan zoiets of zoiets?



    We accept the love we think we deserve.

    @Gaby, heb je een voorbeeld foto? xd

    Veel laagjes, in een punt laten knippen en bloedrood?
    Ik heb atm bloedrood en het bevalt me heel goed


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sev... Doe alsjeblieft geen flashy kleuren in je mooie haar D:
    Neem gewoon je bless wat meer van opzij, laat een schuine, kortere bless knippen en je haar in laagjes. En misschien enkele lichtere highlights, maar alsjeblieft geen flashy kleuren D:


    Has no one told you she's not breathing?

    MarleentjeJR schreef:
    @Maryland Bedoel je dan zoiets of zoiets?

    Die 2e (:
    Niet van boven naar beneden maar van links naar rechts. Of je doet niet je hele haar maar alleen je pony ofzo? Dat had ik namelijk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Woestynbloem schreef:
    Sev... Doe alsjeblieft geen flashy kleuren in je mooie haar D:
    Neem gewoon je bless wat meer van opzij, laat een schuine, kortere bless knippen en je haar in laagjes. En misschien enkele lichtere highlights, maar alsjeblieft geen flashy kleuren D:

    Eigenlijk heeft zij wel gelijk Sevda. (;


    We accept the love we think we deserve.

    Kan iemand even een voorbeeld foto gevan van wat WeepMe enWoestynbloem eigenlijk bedoelen, want dingen als "bless" en "gebleekt" daar heb ik geen beeld bij :Y)


    Mijn haar was geïnspireerd op die foto.
    Misschien vind je hier wat tussen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:


    Mijn haar was geïnspireerd op die foto.
    Misschien vind je hier wat tussen?

    Persoonlijk heb ik het niet zo op dat scene haar, het is mooi, maar zo vaak gebruikt dat het fake wordt :Y)
    Maar dat kapsel op de foto is wel apart, ik vind het eigenlijk een heel mooi kapsel! Die ga ik onthouden _O_

    WeepMe schreef:
    Je kan ook stukken van je haar laten bleken en laagjes nemen, misschien is dat wel leuk?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Persoonlijk heb ik het niet zo op dat scene haar, het is mooi, maar zo vaak gebruikt dat het fake wordt :Y)
    Maar dat kapsel op de foto is wel apart, ik vind het eigenlijk een heel mooi kapsel! Die ga ik onthouden _O_

    Het gaat mij ook om de kleuren en het gebruiken ervan enzo. Niet de kapsels zelf want die zijn in principe allemaal hetzelfde.
    O, en misschien wat a-symmetrisch?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maryland schreef:
    (...)
    Het gaat mij ook om de kleuren en het gebruiken ervan enzo. Niet de kapsels zelf want die zijn in principe allemaal hetzelfde.
    O, en misschien wat a-symmetrisch?

    Ik heb het gevoel dat jij al vele verschillende kapsels hebt gehad :Y)
    Zelf ik ik al verschillende dingen geprobeerd, mijn haar deels geblondeerd, vrij kort, héél lang, laagjes, recht, schuine pony, rechte pony, geen pony, rode pluk.
    Qua kleur vind ik die foto ook héél mooi. Ik denk dat ik de kleuren nu weet. Nu nog het kapsel zelf.
    Maar wat houd a-symetrisch in? :Y)