• Wist geen titel naam.
    Maar vanochtend gingen we dus naar een plek vlak bij zwolle en daar waren allemaal van die leuke oude huisjes, en als je door het dorp reed van die ijsco kraampjes enzo, en als je de weg op gaat naar andere dorpen zijn er gewoon overal varkens koeien paarden enzo, echt heel dichtbij. En we zijn met de auto op de pond geweest, daar bij die pond kon je ook roeien, piknicken, enzo, echt super gezellig, en de zon schijnt ook nog! :'D ik vind dat altijd zo leuk, die dorpjes en het gebied er omheen. x3 Maar ik ben pas half 9 vanavond thuis en moest ook half 9 opstaan, daar was ik wel chagrijnig om, hele zondag verpest, want we gaan nu naar familie van mn stiefvader en zit nu bij die oma van hun ._. booooriiiingg. Maar okay, wat hebben jullie vandaag gedaan? ^^


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nou, ik heb Duits een beetje geleerd. Ik heb mijn nieuwe verhaal verder uitgedacht en een cover gemaakt. Ik heb een ijsje gegeten van de ijscoman en ik heb mijn tanden gepoetst. :Y)
    Maar jouw uitje klinkt erg leuk. :3

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:39 ]


    wth.

    Quixotic schreef:
    Nou, ik heb Duits een beetje geleerd. Ik heb mijn nieuwe verhaal verder uitgedacht en een cover gemaakt. Ik heb een ijsje gegeten van de ijscoman en ik heb mijn tanden gepoetst. :Y)

    Zo tandenpoetsen dat hoor je niet vaak.
    Maar geef mij een ijsje. :C ik heb zin in ijs.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Zo tandenpoetsen dat hoor je niet vaak.
    Maar geef mij een ijsje. :C ik heb zin in ijs.


    Nou, ik vergeet altijd mijn tanden te poetsen in het weekend. :') -geeft ijsje met 46 bolletjes- alsjeblieft, meid. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Nou, ik vergeet altijd mijn tanden te poetsen in het weekend. :') -geeft ijsje met 46 bolletjes- alsjeblieft, meid. (:


    OMNOMNOMNOM.
    & Dat is niet goed voor je tandjes. >:x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    OMNOMNOMNOM.
    & Dat is niet goed voor je tandjes. >:x


    I know, maar ik ben zo lui en dan stel ik het telkens uit en dan is het 12 uur, wil ik gaan slapen en dan herinner ik het me weer. :') GRAAG GEDAAN! _O_


    wth.

    Letterlijk de hele dag in bed gelegen.
    En bezig geweest met een video voor een filmwedstrijd.
    _O_

    EmpireAngel schreef:
    Letterlijk de hele dag in bed gelegen.
    En bezig geweest met een video voor een filmwedstrijd.
    _O_

    In bed gelegen?:o Met dit mooie weer?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    De hele nacht uitgeweest, thuisgekomen (hoe is nog steeds een raadsel), geslapen, half 8 wakker, gegeten, weer slapen, gegeten, familie kwam ):, familie weer weg na heel lang en nu zit ik dit te typen terwijl ik wokkels eet (aa)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb een beetje uitgeslapen, gelezen, geschreven, geluierd, wiskunde gemaakt en ja. Heeerlijk relaxed :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben met m'n oma & m'n moeder het park in geweest, en ik heb foto's van haar gemaakt 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Quizlet. : D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Neutron schreef:
    Quizlet. : D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb buiten in het zonnetje geleerd voor twee schoolvakken. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.