Oke wie kent het verhaal? Dat je zwaar afhankelijk ben van je fiets? Denk je yeeh fietsje pakken voor elke kilometer, hoef ik gelukkig niet te lopen en dan naar friends, kranten bezorgen, naar school enzo? en dan fiets je een kilometer en dat hij zegt jah bekijk het maar!?
Nou dat heb ik dus deze week gehad en dat wel meerdere keren op dezelfde weg maar met veel geluk wou hij alle keren nog klaar tot donderdag . Fietste ik een kilometer, was bijna thuis en toen begon mijn fiets gewoon enorm begin te piepen. even achteruit trappen en het was weg en d8 ow gelukkig niks ernstigs. Nou blijkbaar wel want na paar dagen later iets van 3 kilometer gefietst te hebben in ons eigen dorp begon het gedonder, want hoe hard ik ook trap, de ketting zit er nog op enzo maar vooruit gaat hij dus niet meer . Versnellingen zitten er niet op.
Ding is toch al 20 jaar oud en nogal verrot dussss, Nouw jah dan maar een nieuwe halen ^^ Heb dus echt geen verstand van fietsen dus hoe the hell moet ik uitleggen wat er aan de hand is als ik niet eens weet wat er mee aan de hand is .b Ben meer een computertypje BTW .
En het grootste probleem is: Ik ben afhankelijk van een fiets. Zonder een simpele fiets beland ik vaker in de schijt dan een dorpsmongool.
Wie weet er een tip?
Moet ik er een van het stadion jatten die nog wel goed is? Nou zo ver komt het uiteindelijk wel met al dat gedonder. Dan maar voor de 2e keer midden in de nacht op straat lopen.
Dan maar hopen dat ik niet word betrapt door de politie .
Oke nog sorry voor dit vet rare topic maar ik moet hulp. Ik wil niet vaker in de schijt belanden dan de dorpsmongool dus tsah .
In Italië tot en met 26 juli! :D