• Vandaag hadden we iets meegemaakt
    In Mijn school was er een leiding gesprongen
    opeens zien we dat water in onze klas binnen komen het kwam wel van het middelbaar we waren ondertussen een toets ik was juist klaar dan zien we het water zo in de klas binnen komen
    de juf zei dat iedereen een lat moest pakken en het water weg schuiven
    maar dat deed niks uit.
    dan zei de directrice dat we moesten evacueren dus we moesten we naar het parkje voor onze school na 10 minutjes mochten we op de speelplaats gaan staan een paar van ons moesten meehelpen -ik was er niet bij-
    de brandweer was dan maar ondertussen gekomen en het lek dicht gedaan en dan waren de juffen + en paar kinderen met aftrekkers al het water naar buiten aan het dweilen terwijl ik de turnzaal met een paar andere kinderen moest verschuiven al die spullen maar het was onnodig
    daarna was het voorbij
    dan hadden we ook geen les

    PS: als je dit niet intreseert reageer dan niet aub


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Onze school heeft telkens last van het brandalarm. :Y)
    Óf iemand druk 'perongelijk' die dingen aan de muur in, óf er is iets fout gegaan bij scheikunde xD

    EmpireAngel schreef:
    Onze school heeft telkens last van het brandalarm. :Y)
    Óf iemand druk 'perongelijk' die dingen aan de muur in, óf er is iets fout gegaan bij scheikunde xD
    xDxDxD


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat lijkt me echt erg.:X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    wij zaten in de les, gaat opeens het brandalarm out of nowhere af. en er was geen aankondiging van een oefening. mensen waren al bezig met evacueren, klinkt er door de intercom: 'Er is geen brand. het waren de pannekoeken.' wij moesten lachen en de hele school meurde naar pannekoeken waardoor iedereen honger kreeg:Y)


    Who needs love when there is chocolate

    xSuzepuusx schreef:
    wij zaten in de les, gaat opeens het brandalarm out of nowhere af. en er was geen aankondiging van een oefening. mensen waren al bezig met evacueren, klinkt er door de intercom: 'Er is geen brand. het waren de pannekoeken.' wij moesten lachen en de hele school meurde naar pannekoeken waardoor iedereen honger kreeg:Y)
    :9~


    Shoganai i ne~

    xSuzepuusx schreef:
    wij zaten in de les, gaat opeens het brandalarm out of nowhere af. en er was geen aankondiging van een oefening. mensen waren al bezig met evacueren, klinkt er door de intercom: 'Er is geen brand. het waren de pannekoeken.' wij moesten lachen en de hele school meurde naar pannekoeken waardoor iedereen honger kreeg:Y)

    Haha, lekker dan x'D

    Bij ons ging zo het brandalarm af. En wij zaten daar zo van: 'yeah, geen les!' en stonden op het punt om te gaan (kun je nagaan wat brandararmen voor reputatie hebben op onze school:Y)). Maar onze lerares ging eerst vragen wat er was. Was iemand aan het solderen onder het brandalarm en ging het brandalarm af. Wie doet dat dan ook bij een brandalarm:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    ooh okee.


    It's going to be difficult, but not impossible.