• Ja, die winner voor de Justin Bieber meet en greet die heeft gewonnen vind ik echt niet eerlijk. Normaal kan ik daar wel tegen, maar ik ken echt mensen die superoriginele dingen hebben, en dan komt zij aan met een COLLAGE... en dan denk ik echt van, ja what the fuck, dat is helemaal niet oigineel. Maar ik gun het haar best en zo, maar ik vind het een beetje oneerlijk van de Hitkrant... of zit ik nu fout?


    live the life you love

    Ik ben totaal geen Bieber fan maar ik snap je punt helemaal :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Lol, mijn vriendin vindt het ook al zo stom. Laat het gewoon, zij heeft gewonnen, accepteer het. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hitkrant is vervelend tijdschriftje.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Belieburx schreef:
    Lol, mijn vriendin vindt het ook al zo stom. Laat het gewoon, zij heeft gewonnen, accepteer het. (:


    Ik accepteer het ook gewoon, maar ik vind het gewoon een beetje een raar... ze zeiden: 'meest originele'. Sorry, ik vind een collage niet origineel.


    live the life you love

    Nicholas schreef:
    (...)

    Ik accepteer het ook gewoon, maar ik vind het gewoon een beetje een raar... ze zeiden: 'meest originele'. Sorry, ik vind een collage niet origineel.

    Nouja, hun schijnbaar wel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Snap wat je bedoelt, dan denk je ook van wtf. Leef met je mee (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ze gaan er daar echt niet van uit wat het beste idee is volgens mij...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Ze gaan er daar echt niet van uit wat het beste idee is volgens mij...


    Ja, dan moeten ze dat er maar niet bij zetten hoor. T___T


    live the life you love

    Ik snap het opzich wel maar misschien was het de enigste collage bij de inzendingen en dus het orgineelste wat in gestuurd was? Al lijkt dat me sterk, lmao xd Ik deed er niet aan mee, daarbij bedoelen ze met M&G alleen maar met hem op de foto gaan..


    Forever.

    Within schreef:
    Ik snap het opzich wel maar misschien was het de enigste collage bij de inzendingen en dus het orgineelste wat in gestuurd was? Al lijkt dat me sterk, lmao xd Ik deed er niet aan mee, daarbij bedoelen ze met M&G alleen maar met hem op de foto gaan..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.